اخبار داغ

مجری برنامه کودک در میان مردم کرمانشاه حضور دارد؛

عموی محبوب بچه‌ها در میان کودکان زلزله زده/اسباب‌بازی‌های اهدایی؛ همدم لحظه‌های سخت کودکان

عموی محبوب بچه‌ها در میان کودکان زلزله زده/اسباب‌بازی‌های اهدایی؛ همدم لحظه‌های سخت کودکان
خان عمو مجری برنامه کودک تلویزیونی اهل کمیجان در کنار کودکان مصیبت زده کرمانشاه گفت: پس از حضور در سرپل ذهاب در همان دقایق اولیه با انتشار ویدئو از تمام بچه های ایران در خواست کردم که اسباب بازی های خود را برای بچه های کرمانشاهی ارسال کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سلام کمیجان؛ پس از زلزله ۷.۳ دهم ریشتری شامگاه یکشنبه ارسال اقلام به مناطق زلزله زده توسط مردم و مسئولان آغاز شد و هرکدام به شیوه های مختلف همچنان در حال امدادرسانی هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سلام کمیجان,

«خان عمو» مجری دوست داشتنی برنامه های کودک تلویزیونی همگام با مردم کشور عازم کرمانشاه شد تا با حضور خود اندکی از آلام کودکان را تسکین دهد.

,

 

,

, ,

محمد عیوضی(خان عمو) بازیگر و مجری برنامه کودک شبکه نسیم و شبکه دو؛ هنرمند موفق کمیجانی است که خود را به مناطق زلزله زده رسانده است تا مرهمی بر زخم دل کودکان مصیبت زده کرمانشاه باشد.

,

وی در گفتگو اختصاصی با خبرنگار سلام کمیجان گفت: در نخستین ساعات پس از زلزله عازم کرمانشاه و در بین بچه های مصیبت زده حاضر شدیم. کودکان با روحیه لطیفی که دارند هنوز قدرت درک و فهم پذیرش زلزله را ندارند.

, سلام کمیجان,

 وی در ادامه افزود: درک از دست دادن پدر و مادر و اعضای دیگر خانواده برای کودکان بسیار مشکل است. در کنار آنها بودن و بازی کردن با بچه ها شور و نشاطی به آنها می دهد و اندکی از این غم آنها را از بین می‌برد.

,

 

,

, ,

این مجری کودک گفت: پس از حضور در سرپل ذهاب در همان دقایق اولیه با انتشار ویدئوها و عکس های مختلف از تمام بچه های ایران در خواست کردم که اسباب بازی های خود را برای بچه های کرمانشاهی ارسال کنند تا با بازی کردن حتی با یک عروسک و ماشین، خاطرات تلخ ویرانی و نبود پدر و مادر را دقایقی از یاد ببرند.

,

وضعیت اسکان مردم زلزله زده همچنان خوب نیست

,

عیوضی بیان کرد: وضعیت اسکان مردم زلزله زده خوب نیست و نبود سرپناه با توجه به کاهش تدریجی دمای هوا برای آنها مشکلات زیادی به بار آورده است.

,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه