اخبار داغ

امام جمعه مرکز شهرستان دنا:

امروز راه پیروزی بر دشمن الگو برداری از تفکر بسیجی است

امروز راه پیروزی بر دشمن الگو برداری از تفکر بسیجی است
امام جمعه شهرستان دنا با تبریک هفته بسیج گفت: بسیج همانگونه که امام راحل فرمودند یک شجره طیبه است که امروز تفکر آن به جهان تشییع راه یافته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابه نقل ازسفیر دنا، حجت الاسلام ناصر مصباح نژاد در دیدار سبزپوشان سپاه و بسیج شهرستان دنا با تبریک فرا رسیدن هفته گفت: امروز بسیج این تفکر سراسر نور و معنویت خدماتی عبادت وار را به جامعه اعطا کرده و کار بسیجی سراسر نور، معنویت، برکت بوده و نقطه ابهامی در آن نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر دنا,

وی ابراز کرد: بسیج یک پشتوانه و ذخیره مردمی برای فرهنگ اسلام و انقلاب بوده و آماده کننده بسترها برای حکومت جهانی امام حجت است.

,

امام جمعه شهر سی سخت گفت: بسیج خیر خواه و غمخوار بشریت است و دوست دارد که جهان در راستای تعالی صلح و امنیت قرار گیرد.

,

مصباح نژاد ادامه داد: این تفکر امروز شاخ و برگ هایش توسعه یافته و مسلمان ها از شاخص و برگ های آن استفاده کرده اند و در عراق شیعه این امنیتی که امروز وجود دارد بر اثر توسعه همین تفکر بسبج و تشکیل گروههای بسیجی از جمله حشد و شعبی بوده که بر گروههای تروریستی داعش پیروز شده اند.

,

وی ادامه داد: امروز ما باید بیشتر این تفکر را در جهان توسعه دهیم و آن را به سمت جهانی شدن پیش دهیم.

,

امام جمعه سی سخت با اشار ه به این موضوع که از منظر و باور های ما کارهای برای غیر خدا کردن شرک و کار برای خود کردن نفس پرستی است،تصریح کرد:امروز بسیج برای خدا کار می کند و روح اخلاص بر فعالیت  های آن حاکم بوده و همان اخلاص کارهای بسیجی است.

,

وی تصریح کرد: کار آن زمانی ارزش دارد و تقدس می یابد که برای رضای خدا انجام گیرد که این لازمه از امتیاز های بسیج است.

,

امام جمعه شهر سی سخت ادامه داد: برخی از غرب گرایان امروز به دنبال موازی کاری علیه بسیج هستند که در راستای این موضوع امروز بسیج باید پیشکام و خط اول خدمت باشد.

,

مصباح نژاد به حضور ارزشی و بدون منت بسیج و نهادهای نظامی در کرمانشاه اشاره کرد و گقت: این همان تفکر بسیج است که نشان داد که این تفکر درخون این مرز وبوم است.

,

وی به اقتصاد مقاومتی و حرکت مهم بسیج در این عرصه اشاره داشت و ابراز کرد: در این راستا بسیج باید گام های مهمی بردارد و در قالب تسهیلات قرض الحسنه به کسانی که جویای کار  هستند خدمات ارزنده ای اعطا کند.

,

مصباح نژاد تصریح کر د: امروز باید بتوانیم با همین تفکر برای این جوانان اشتغال ایجاد کنیم وبا ورود به این عرصه در دیگر مسئله ها حرکت های خود را به جلوببریم.

,

وی ادامه داد: امروز فرهنگ غرب به دنبال تخطه در بین جامعه ایرانی است که در این زمینه باید بنیان جامعه را با کارهای فرهنگی که لازمه این تفکر است این موضوع را تسلی ببخشیم.

,

امام جمعه شهر سی سخت ابراز کرد: امروز در فضای رسانه ای باید خدمات انقلاب را بیشتر به گوش جهانیان و مرد برسانیم و امیدواریم سایت سفیر دنا به عنوان اولین سایت خبری این شهرستان خدمات ارزنده ای در این راه انجام دهدو در این جنگ رسانه ای که غرب به دنبال تفرقه بوده حرکت های پیروز مندانه ای داشته باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه