اخبار داغ

به مناسبت اولین روز هفته بسیج صورت گرفت؛

دیدار سبزپوشان سپاه و بسیج با امام جمعه شهر سی سخت+تصاویر

دیدار سبزپوشان سپاه و بسیج با امام جمعه شهر سی سخت+تصاویر
به مناسبت فرا رسیدن هفته مقدس بسیج،سبز پوشان ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دنا با امام جمعه مرکز شهرستان دیدار کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابه نقل ازسفیر دنا،علی ستوده نیا در این دیدار با تبریک فرا رسیدن ماه ربیع اول و تبریک ولادت حضرت محمد(ص) و امام جعفر صادق (ع) گفت: بسیج شجره طیبه ای است که امام راحل با دور اندیشی دستور تأسیس ان راصادر کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر دنا,

وی به کمک های مردم شهرستان دنا به زلزله زدگان کرمانشاه اشاره داشت و افزود: هرچند حادثه دلخراش کرمانشاه باعث تأثر همه ایرانیان و جهانیان شد اما در این زمینه مردم نوعدوست و خداوجوی ایران و بویژه شهرستان دنا با کمک های خود تسلی بخش  حادثه دیدگان این زلزله شدند.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دنا به برخی از کمک های انسان دوستانه مردم دنا به مردم کرمانشاه اشاره کرد و ادامه داد: در این موضوع ما شاهد بودیم که مادری گوشواره خود را برای این عزیزان اهدا کرد که نشان گر همان تفکر ایام دفاع مقدس است.

,

ستوده به توسعه تفکر بسیج به آن سوی مرزها نیز اشاره کرد و گفت:امام راحل فرمودند که بسیج این شجره طیبه سنگر های جهان را یکی پس از دیگری فتح خواهد کرد که امروز می بینیم که نقش بسیج در برخی از کشورها از جمله عراق، یمن، لبنان و سوریه مشاهده می شود.

,

وی تصریح کرد:هرکجا که این تفکر رفته است باعث بالندگی و عزت شیعه شده و وبسیج نشان داده است که امروز جهان نیاز مند این تفکر است.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دنا به برنامه هفته بسیج در این شهرستان اشاره کرد و گفت: همزمان با این هفته 45 برنامه در سطح شهرستان دنا برگزار خواهد شد.

,

ستوده یکی از برنامه های ابتکاری و مهم این هفته را اردوی جهادی یک روزه همه کارکنان و ادارات دولت در سطح شهرستان دانست و افزود: روز چهار شنبه در قالب یک اردوی یک روزه کلیه ادارت شهرستان در یکی از مناطق محروم شهرستان شرکت خواهند کرد.

,

وی نصب تمثال شهدا در سطح شهر سی سخت را به عنوان یکی دیگر از برنامه مهم این نهاد دانست و افزود: شروع حماسه خدمت و امنیت و گشت های محله محور را در راستای امنیت خاص منطقه نیز در این هفته به اجرا در خواهیم آورد.

,

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دنا افزود: یکی از کارهای مهم بسیج اجرای برنامه های فرهنگی است  که در این زمینه تلاش می شود به نحو احسن اجرا شوند.

,
 
انتهای پیام/
,
 
انتهای پیام/
,
 
انتهای پیام/
,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
 
,
انتهای پیام/
,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه