اخبار داغ

شهردار آبیک:

دست فروشان و وانت بارهای دوره گرد آبیک ساماندهی می‌شوند

دست فروشان و وانت بارهای دوره گرد آبیک ساماندهی می‌شوند
شهردار آبیک از ساماندهی دست فروشان و وانت بارهای دوره گرد آبیک خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  نگاه آبیک، سعید آگشته شهردار آبیک ظهر امروز در جمع خبرنگاران  با اشاره به افزایش نارضایتی شهروندان از دستفروشان دوره گرد اظهار کرد: دستفروشان دوره گرد بویژه وانت بارها سبب آلودگی صوتی و سد معبر در سطح شهر شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نگاه آبیک,

وی  افزود: متاسفانه به علت عدم نظارت در شهر آبیک امروزه با یک پدیده نامبارک بنام سد معبر و ایجاد مزاحمت توسط کاسبان دوره گرد مواجه هستیم.

,

شهردار آبیک تصریح کرد: فعالیت و توقف این خودروهای دوره گرد در مناطق مختلف شهر علاوه بر این که مشکلاتی را برای ترافیک شهر به همراه آورده است ، باعث بروز آلودگی های صوتی نیز در شهر هم شده است چرا که اغلب این فروشندگان دوره گرد با بلندگو اقدام به تبلیغ محصولات خود می‌کنند.

,

آگشته ضمن تاکید بر لزوم ساماندهی دست فروشان و فروشندگان دوره گرد عنوان کرد: در راستای حفظ بهداشت محیطی و به منظور رفاه حال شهروندان تمامی دستفروشان اعم از دوره گرد و وانت بارها ضمن شناسنامه دار شدن ، در مکانی مناسب در خارج از شهر تحت عنوان بازارچه های محلی جمع آوری و ساماندهی خواهند شد.

,

وی در پایان اعلام کرد‍: دستفروشان و یا وانت بارها از تاریخ ۲۱/۸/۹۶ لغایت ۳۰/۸/۹۶ با در دست داشتن مدارک فتوکپی سند یا قولنامه محل سکونت، فتوکپی شناسنامه، فتوکپی کارت ملی، پوشه فنر دار یک عدد و عکس ۴*۳ – ۲ قطعه جهت ثبت نام به واحد اصناف شهرداری مراجعه کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه