اخبار داغ

امام جمعه اسدآباد در دیدار با بسیجیان مطرح کرد؛

مجمع بسیج حقوق ندارد/وجود امام‌جمعه در شهر آجین نیازمند مقدمات و امکانات بدون کارشکنی و اختلافات است

مجمع بسیج حقوق ندارد/وجود امام‌جمعه در شهر آجین نیازمند مقدمات و امکانات بدون کارشکنی و اختلافات است
امام جمعه اسدآباد فعالیت در مجمع بسیج را بدون حقوق و فی‌سبیل‌الله دانست و گفت: اگر امام جمعه‌ای بخواهد به شهر آجین بیاید و در گودال اختلافات مردم بیفتد، با این اوضاع نمی‌شود کار کرد چنانچه در حال حاضر هم اختلافات آقایان شورا در این شهر حتی ائمه جماعت را هم زده کرده و نمی‌توان با این کارشکنی‌ها کار کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  آوای سیدجمال؛ حجت‌الاسلام سید موسی حسینی‌مجد در این دیداری که در اولین روز از هفته بسیج با جمعی از مسئولان و بسیجیان ادارات و نهادهای نظامی، انتظامی و دولتی داشت، ضمن گرامیداشت باید و خاطره شهدای بسیجی در دوران دفاع مقدس، اظهار کرد: بسیج مظهر و تجلی پایداری و مقاومت انقلاب اسلامی است و وجود تفکر بسیجی در جامعه بیش از پیش در جامعه نیاز می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای سیدجمال,

وی با اشاره به فعالیت مجمع بسیج شهرستان تصریح کرد: مدتی است که مسئولیت این مجمع به بنده واگذار شده و لازم است بدانید که این مجمع حقوقی ندارد و تنها در رضای خدا بود که در این مدت فعالیت فرهنگی اوج گرفته است.

,

امام جمعه اسدآباد با اشاره به اینکه روستای چنارسفلی یکی از روستاهای اسداباد با بروز آسیب‌های اجتماعی زیادی است که در زمینه رفع این آسیب‌ها فعالیت فرهنگی در طول سه الی چهار سال انجام شده است، گفت: عمده کار فرهنگی در زمینه اعزام مبلغان و روحانیون به این منطقه برعهده امام جمعه بودده البته نهادهای دیگری مانند فرمانداری، سپاه، تبلیغات اسلامی هم در این روستا فعالیت داشتند.

,

, ,

وی به نبود امکانات در شأن و جایگاه امام جمعه در شهر آجین اشاره کرد و گفت: برای حضور یک امام جمعه در شهر آجین نیاز به وجود امکاناتی است که البته کارشکنی‌هایی در این شهر وجود دارد که نمی‌گذارد امکانات فراهم شود و اختلافات آقایان شورا در این شهر حتی ائمه جماعت را هم زده کرده و از دست هم خارج شده است.

,

حسینی‌مجد با بیان اینکه اگر امام جمعه ای می‌خواهد به شهر آجین بیاید و در گودال اختلافات مردم بیفتد، با این اوضاع نمی‌شود کار کرد، افزود: امام جمعه برای وحدت می‌آید و هرکسی بخواهد سلیقه‌ای عمل کند، نمی‌شود چرا که امام جمعه یا باید به آن سمت برود و یا سمت دیگر که این‌گونه باشد، امام جمعه سقوط خواهد کرد.

,

وی تأکید کرد: وجود امام جمعه در یک شهر تازه تأسیس نیازمند مقدمات و امکاناتی است که این امر فعلا امکانپذیر نیست و اگر مردم همت کنند که دو امام جماعت فعال را در این شهر مستقر کنند، می‌توان بهترین برنامه ها را در این شهر اجرا کرد.

,

امام جمعه شهر اسدآباد حل مشکلات روستای چنار سفلی در زمینه بهداشتی، دهیاری و غیره تأکید کرد و خواستار توجه و مدیریت بیشتر بخشداری و فرمانداری در این زمینه شد.

,

, ,

وی با اشاره به کمک‌های خوب سپاه پاسداران و مردم به زلزله‌زدگان گفت: این کمک‌ها باید ادامه‌دار باشد و اگر به صورت نقدی باشد، قطعا" می‌توان برای زلزله زدگان کانکس و سایه‌بانی در این فصل ایجاد کرد.

,

حسینی‌مجد با بیان اینکه ما شهدا را مانند امامزادگان می‌دانیم که به زیارت آن‌ها می‌رویم و این اعتقاد ماست، افزود: دیدن تمثال مبارک شهدا به ما روحیه شهادت‌طلبی می‌دهد و در وجود ما ایجاد دینی می‌کند که ما وام دار آن‌ها هستیم.

,

, ,

وی با اشاره به عدم اتمام یادمان شهدای گمنام، خطاب به سرپرست شهرداری گفت: تکمیل این یادمان و نصب تمثال مبارک شهدا در بلوار 22 بهمن از مطالبات مردم است که نیاز به ساماندهی هرچه زودتر آن است.

,

امام جمعه اسدآباد در پایان سخنانش حضور در نماز جمعه را یک تکلیف خواند و افزود: برکت نظام جمهوری اسلامی و پایداری ان به حضور در این اجتماع عظیم سیاسی و عبادی است که انتظار برای حضور بسیجیان و مسئولان بیشتر است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه