اخبار داغ

پیگیری ها نتیجه داد؛

ساماندهی جالب ترین بلوار کشور در شهر سی سخت+ تصاویر

ساماندهی جالب ترین بلوار کشور در شهر سی سخت+ تصاویر
مسئولان شهری و شهرداری شهر سی سخت بعد از انتشار یک گزارش خبری از وضعیت نامناسب ورودی این شهر دست به کار شده و به ساماندهی و احداث بلوار ورودی اقدام کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابه نقل ازسفیر دنا،بعد از انتشار خبری از سوی این پایگاه خبری (اینجا کلیک کنید) مسئولان شهری شهر توریستی سی سخت مبادرت به ساماندهی و احداث بلوار در ورودی این شهر کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر دنا, اینجا,

ورودی هر شهر به عنوان نماد توسعه و زیبایی آن شهر قلمداد می شود که در این زمینه بیشتر شهرهای استان کهگیلوبه وبویراحمد نیازمند ساماندهی هستند.

,

, ,

, ,

شهر سی به عنوان یکی از شهر های توسعه پذیر در امر گردشگری امروز می تواند حرفهای زیادی برای گفتن داشته باشد، این شهر نوپا و جوان به دلیل بافت سنتی و قدیمی دارای کم و کاستی های های در زمینه شهر نشینی است.

,

یکی از این موضوعات را می توان ساماندهی نشدن بلوار ورودی این شهر از سمت یاسوج دانست که بعد از انتشار خبری از سوی این پایگاه خبری مسئولان با درایت و ابتکار جدید دست به ساماندهی و احداث یک بلوار جدید و در خور شأن برای این شهر در ورودی آن کرده اند.

,

شهر توریستی سی سخت که به عنوان نماد توسعه گردشگری استان کهگیلویه وبویراحمد از آن نام می برند به شهر برف و آفتاب و افسانه های سی پهلوان فردوسی شهره بوده که توسعه روز افزون آن باعث توسعه گردشگری استان نیز خواهد شد.

,

سی سخت دارای طبیعی شگرف در بهار و دامنه های برف گیر  و رویای کوهنوردان در زمستان بوده ک با وجود کوه های چند هزار متری دنا که به عنوان آلپ ایران شناخته می شود ،می تواند قطب جدیدی گردشگری در جنوب غربی ایران باشد که امروز همت مسئولان را می طلبد.

,

, ,

, ,

این شهر زیبا که مرکزیت شهرستان دنا را نیز دارد با وجود روستاهای زیبایی همچون کریک، امیر اباد، بیاره و کوخدان می تواند در آینده حرفهای زیادی برای گفتن داشته باشد که این موضوع نیازمند توسعه درون زا و ایجاد بسترها و زیرساخت های اصولی در زمینه احداث پروژه های جدید در زمینه گردشگری است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه