اخبار داغ

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری:

عزت اهل ایمان در سایه امامت و ولایت محفوظ است

عزت اهل ایمان در سایه امامت و ولایت محفوظ است
عزت اهل ایمان در سایه امامت و ولایت محفوظ است به همین دلیل هنگامی که در زمان غیبت امام‌ معصوم به سر می‌بریم تبعیت از ولایت‌فقیه امری لازم و واجب شمرده می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بابل‌نوین، آیت‌‌الله علی معلمی در جمع بسیجیان فرهنگی بابل با تسلیت شهادت امام‌ رضا(ع) اظهار کرد: امام‌ رضا(ع) در حرکتی تاریخی خود  از مدینه به مرو جهاد فرهنگی و علمی انجام دادند، ایشان بحث معارف وحی و توسعه دین را در جامعه تقویت کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بابل‌نوین،, بابل‌نوین,
                  
وی امامت را عامل دوری از انحراف دانست و افزود : نکته‌ای که به صورت درخشان از امام‌ رضا(ع) برای آیندگان باقی ماند تاکید ایشان بر امامت است، امام هشتم(ع) امامت را به عنوان وسیله‌ای برای کنترل دین به ما معرفی کردند، اطاعت از امام عاملی است که موجب دوری از انحراف می‌شود.
           
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرنگان رهبری ادامه داد: نظم اسلامی در سایه امامت برقرار می‌‌شود، هر ملتی که خواهان رونق اقتصادی و پیشرفت است تحت لوای امامت و با تبعیت از امام خواهد توانست به این اهداف دست یابد.
               
آیت‌الله معلمی تصریح کرد: عزت اهل ایمان در سایه امامت و ولایت محفوظ است به همین دلیل هنگامی که در زمان غیبت امام‌ معصوم به سر می‌بریم و امام زمان(عج) را با چشم سر نمی‌توانیم ببینیم، تبعیت از ولایت‌فقیه امری لازم و واجب شمرده می‌شود.
               
وی در پایان گفت: انقلاب ما در سایه امام‌ راحل(ره) و رشادت‌های شهدا و جانبازان به نعمت ولایت و عزتی بزرگ در جهان دست یافت که امیدوارم خداوند این نعمت را مستدام بدارد.
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه