اخبار داغ

آیت الله عاملی در دیدار مسئولان سپاه استان اردبیل:

تسلط به زبان کشورهای دنیا در بسیج رواج یابد/بزودی بحران فاصله علمی پدید خواهد آمد

تسلط به زبان کشورهای دنیا در بسیج رواج یابد/بزودی بحران فاصله علمی پدید خواهد آمد
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در دیدار مسئولان سپاه این استان با وی گفت: در آینده نزدیک به شدت به تسلط و آشنایی بسیج به زبان های کشورهای منطقه و دنیا نیاز پیدا خواهیم کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آذرسلام، فرماندهان و مسئولان سپاه شهرستان و استان اردبیل بمناسبت هفته بسیج با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل امروز دیدار کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آذرسلام,

, ,

*اخلاص، موظفی کار نکردن، مدیریت بحران و عدم سوء استفاده از شرایط، از خصایص بسیج است

,

آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه اردبیل ساماندهی نیروی مردمی را هنری بزرگ برشمرد و گفت: نمونه بسیج؛ هشت الشعبی در عراق، حوثی های یمن و دیگر نیروهای مردمی در سوریه و.. است و وحشت استکبار از نیروی مردمی بیشتر است.

,

امام جمعه اردبیل بسیج و بسیجی وار کارکردن را خارج از کار موظفی ارزیابی کرد و پیشرفت جامعه را در گرو این گونه فعالیت‌ها دانست.

,

, ,

آیت الله عاملی کار کردن بدون در نظر گرفتن موظفی، اخلاص در عمل و مدیریت بحران و عدم سوء استفاده را  از خصایص اصلی بسیج برشمرد و گفت: کشور به این گونه تفکر و عمل نیاز داشته و از اول انقلاب نیز بسیج در مراحل بحران سربلند بوده است.

,

وی با تاکید بر دو عرصه؛ اقتصاد مقاومتی و فرهنگی- رسانه ای اظهار داشت: بزودی بحران فاصله علمی و تکنولوژی بین جوامع و کشورها پیش خواهد آمد و جوامع عقب افتاده مسلوب الاراده جوامع پیشرفته علمی خواهد شد.در فضای مجازی و رسانه ای نیز اهمیت آن تا جایی بوده که رهبری انقلاب امادگی خود را برای قبول مسئولیت این حوزه در صورت فراغت وقت بارها اعلام کرده اند.

,

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری در بخش بعدی سخنان خود تصریح کرد: در مقابل تحریم و فشار آمریکا اقتصاد مقاومتی طراحی شده و تنها راه چاره همین است.

,

عاملی در ادامه به سپرده های مبالغ سنگین و ثروت در بانک ها اشاره داشت و گفت: در هیچ جوامعی نسبت به نگهداری سرمایه های مالی سنگین سود زیادی نمی پردازند در عوض مالیات بر آن در نظر گرفته می شود اما در کشور ما بالعکس است.

,

, ,

آیت الله عاملی سوء مدیریت ها را گریبان گیر کشور و استانها دانست و افزود: ظرفیت های بسیاری در مناطق استانها وجود دارد اما هدر رفت می شود.

,

وی ساماندهی و سازمان دادن بسیج را نقش آفرین دانست و گفت: لازم است مجموعه بسیج در مسیر تربیت، مترجمان زبان های مختلف دنیا از جمله روسی و ...، در راستای انجام فعالیت‌های فرهنگی را پرورش دهد.

,

وی با رد اتهامات برخی کشور ها مبنی بر نفوذ و میدان داری ایران در برخی کشورها تصریح کرد: ملت و دولت های سوریه، عراق، حوثی های یمن، حزب الله و غیره با دموکراسی و انتخاب خودشان ایران را مأمن دانسته و شریک راهبردی شده اند و دخالت ایران فرافکنی است.

,

, ,

*به مردم استان ارامش و اطمینان خاطر می دهیم که اشراف اطلاعاتی و امنیتی داریم

,

همچنین در ادامه سردار بابازاده فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با ارائه گزارشی از عملکرد بسیج و سپاه گفت:  22 قشر و 11 نواحی بسیج در استان فعالیت دارد.

,

وی یک سوم مردم استان را عضو بسیج عنوان کرد و گفت: از جمله موفقیت های بسیج حلقات تربیتی و معرفتی صالحین به مدیریت امام جمعه اردبیل است.

,

فرمانده سپاه استان اردبیل گفت: موضوع سازندگی، محرومیت زدایی، خدمات دهی درمانی، اقتدار وامنیت مواردی است که بسیج در ان ورود پیدا کرده است.

,

بابازاده از آموزش نظامی بیش از هزار نفر در سال جاری خبر داد و گفت: به مردم استان اردبیل آرامش خاطر می دهیم در تمامی عرصه های پیش رو از جمله امنیتی - اطلاعاتی تسلط و اشرافیت داریم و فعالیت معاندین و ضد انقلاب را دقیقا زیر ذره بین داریم و چیزی از ما پوشیده نیست.

,

سردار بابازاده با بیان اینکه در حوزه فرهنگی نیز فعالیت ها ادامه دارد گفت: استقبال از اردوهای راهیان نور مناسب بوده و سال گذشته 20 هزار نفر به این مراسم اعزام شده اند.

,

سردار بابازاده در پایان یادواره های شهدا را نه تشریفاتی بلکه رسمی برشمرد.

,

"گفتنی است فرمانده سپاه استان اردبیل از واگذاری بازسازی 9 روستای زلزله زده کرمانشاه به سپاه این استان خبر داد و از استقرار قریب الوقوع عوامل ستادی و امکاناتی خبر داد".

,

, ,

*9500 نشست روشنگری برگزار شده است/فعالیت های فرهنگی و بصیرت دهی با قدرت ادامه دارد

,

در ابتدای این دیدار حجت الاسلام میثم فیاضی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با ارائه گزارشی از فعالیت بسیج و سپاه؛ پیاده سازی الگوی بسیج در عراق و سوریه را از برکت بسیج برشمرد و گفت: فعالیت های علمی، فرهنگی، ورزشی، روشنگری، هادیان سیاسی، تعالی بسیج و توزیع نشریه موضع خوبان در رده های بسیج از برنامه های حضوری بسیج و سپاه است.

,

وی هادیان سیاسی را بزرگترین گام بصیرت دهی برشمرد و گفت: نیاز سنجی و هدایت سیاسی در سطوح مختلف در مسیر بصیرت افزایی از برنامه های متوالی است.

,

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان اردیبل یادآر شد: تاکنون 9500 نشست سیاسی در بسیج اقشار و محلات برگزار شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه