اخبار داغ

«ثریا» با شش مستند به هشتمین جشنواره عمار می‌آید

«ثریا» با شش مستند به هشتمین جشنواره عمار می‌آید
موسسه پردیس هنر و رسانه دیده بان، با شش مستند از جمله «نردبان فریب»، «بازی در مسکو» و «آتش به اختیار» به همراه هفت قسمت از برنامه تلویزیونی «ثریا» در هشتمین جشنواره عمار حضور پیدا می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ موسسه پردیس هنر و رسانه دیده بان، ثریا، با هفت اثر مستند در هشتمین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار حضور پیدا می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

بنابرین گزارش، مستند 68 دقیقه‌ای «نردبان فریب» نخستین کار این مجموعه برای شرکت در جشنواره عمار است که به کارگردانی محمدهادی اینانلو ساخته شده و به نقد و بررسی توافقنامه اقلیمی پاریس و حواشی پیوستن ایران به این توافقنامه می‌پردازد.

,

مستند 78 دقیقه‌ای «بازی در مسکو» دومین کار «ثریا» است که وضعیت حضور ایران در بازار کشور روسیه را بررسی می‌کند. این اثر، قسمت نخست مجموعه مستند چهار قسمتی «همسایه شمالی» است.

,

براساس این گزارش، مجموعه مستند دو قسمتی «ساحل فراموشی» که به کارگردانی سیدحسن موسوی فرد تولید شده، عنوان کار دیگر موسسه پردیس هنر و رسانه دیده بان برای حضور در هشتمین جشنواره عمار است. این مستند در سال های 95 و 96 تولید شده و موضوع آن، بررسی مسائل و ظرفیت‌های ساحلی مغفول مانده استان هرمزگان است.

,

همچنین مستند 45 دقیقه‌ای «مرز فراموشی» درباره بررسی ظرفیت‌های توسعه بومی استان ایلام و مستند 60 دقیقه‌ای «بر بام غفلت» درباره ظرفیت‌های توسعه استان چهارمحال و بختیاری دو اثر دیگر این مجموعه برای شرکت در این دوره جشنواره عمار هستند.

,

بنابرین گزارش، اثر 20 دقیقه‌ای «آتش به اختیار» مستند دیگری است که از طرف موسسه پردیس هنر و رسانه دیده بان، ثریا در هشتمین جشنواره عمار حضور پیدا می‌کند، این مستند به کارگردانی مهدی قریبی در مدت کوتاهی پس از شهادت محسن حججی درباره فعالیت‌های فرهنگی و جهادی این شهید مدافع حرم تولید شده است.

,

همچنین هفت قسمت از برنامه تلویزیونی «ثریا» هم درباره موضوعات رویش‌های فرهنگی، مسکن، ظرفیت‌های تولید موتور سیکلت در ایران، تحریم‌های کشور، سفیران جهانی انقلاب اسلامی و تحریم دلار در هشتمین جشنواره عمار حضور پیدا می‌کند.

,

گفتنی است هشتمین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار، همچون سال‌های گذشته در ایام بزرگداشت حماسه مردمی «نه دی» برگزار می‌شود و فیلمسازان و علاقه‌مندان تا ۳۰ آبان ماه فرصت دارند با مراجعه بهAmmarfilm.ir  اثر خود را در یکی از بخش‌‌های «فیلم»، «فیلمنامه»، «تولیدات رادیویی»، «نقد، مقاله و پژوهش‌های سینمایی»، «فیلم ما» و «آگهی بازرگانی و اقلام تبلیغی»، ثبت‌نام و حداکثر پنج روز پس از آن، به دبیرخانه تحویل دهند.

, Ammarfilm.ir,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه