اخبار داغ

همزمان با اولین روز از هفته بسیج؛

سومین نمایشگاه اقتصادمقاومتی شهرستان محلات افتتاح شد +عکس

سومین نمایشگاه اقتصادمقاومتی شهرستان محلات افتتاح شد +عکس
با مشارکت 30 فعال اقتصادی در زمینه مشاغل خانگی، توانمندسازی بانوان و عفاف و حجاب، سومین نمایشگاه اقتصادمقاومتی و عفاف و حجاب شهرستان محلات افتتاح شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری صبح محلات، همزمان با اولین روز از هفته بسیج با عنوان "بسیج اقتصادِ مقاومتی و سازندگی"، سومین نمایشگاه اقتصاد مقاومتی شهرستان محلات به همت بسیج سازندگی شهرستان محلات در سالن نمایشگاهی شهرستان محلات با مشارکت 30 فعال اقتصادی در زمینه مشاغل خانگی، توانمندسازی بانوان و عفاف و حجاب شهرستان محلات گشایش یافت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری صبح محلات, پایگاه خبری صبح محلات,

سرهنگ پاسدار علی مطلبی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان محلات در حاشیه برپایی این نمایشگاه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری صبح محلات گفت: سومین نمایشگاه اقتصاد مقاومتی شهرستان محلات با هدف معرفی پتانسیل مشاغل خانگی و همچنین ظرفیت‌های موجود در شهرستان محلات برپا شده است.

, پایگاه خبری صبح محلات, پایگاه خبری صبح محلات,

وی ادامه داد: غالب شرکت کنندگان در این نمایشگاه  با استفاده از تسهیلات اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی شهرستان موفق به راه اندازی مشاغل خُرد شده و امروز نیز محصولات تولیدی خود را در معرض دید عموم قرار داده‌اند.

,

مطلبی همچنین با اشاره به برپایی چندین غرفه مرتبط با حوزه عفاف و حجاب در حاشیه این نمایشگاه بیان کرد: با توجه به مشارکت چشمگیر بانوان در برپایی این نمایشگاه، غرفه‌های عفاف و حجاب با هدف ارائه محصولات مرتبط با حجاب برتر نیز برپا شده است.

,

این نمایشگاه تا پایان هفته بسیج همه روزه صبح و عصر در محل دائمی نمایشگاه‌های شهرستان محلات آماده بازدید علاقه‌مندان است.

,

 

,

,

, , , ,

 

,

,

, , , ,

 

,

,

, , , ,

 

,

,

, , , ,

 

,

 

,

,

, , , ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه