اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) اصفهان:

نمایش ترکیبی «شناسنامه یک ملت» در دهکده مقاومت سپاهانشهر برگزار می شود

نمایش ترکیبی «شناسنامه یک ملت» در دهکده مقاومت سپاهانشهر برگزار می شود
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت امام حسین(ع) گفت: نمایش ترکیبی «شناسنامه یک ملت» به مناسبت هفته بسیج در دهکده مقاومت سپاهانشهر برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازصاحب نیوز؛ محمد حسین کفعمی در گفت و گویی گفت: همزمان با هفته بسیج و به منظور تبیین نقش مردم در برهه های مختلف تاریخ انقلاب اسلامی، نمایش ترکیبی “شناسنامه یک ملت” با رویکرد نمایش نقش مردم در پیشرفت انقلاب اسلامی در 40 سال گذشته اجرا خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت امام حسین(ع) اصفهان اظهار کرد: این نمایش از چهارم لغایت نهم آذر ماه در سالن سرپوشیده دهکده مقاومت سپاهان شهر و در پنج سانس ویژه بسیجیان و عموم مردم برگزار خواهد شد.

,

وی افزود: این نمایش به صورت ترکیبی از نور، صوت، صحنه های واقعی و نمایش سایه به مدت حدود یک ساعت اجرا می شود و در آن صحنه هایی از مقاطع مختلف انقلاب اسلامی نظیر انقلاب اسلامی،تسخیر لانه جاسوسی،دفاع مقدس، جهاد علمی، شهدای مدافع حرم و نقش بسیج مردمی در هر یک از برهه ها به نمایش گذاشته خواهد شد .

,

کفعمی ادامه داد: بلیط های این نمایش در پایگاه ها و حوزه های بسیج و فرهنگسراهای شهر بهارستان، پایگاه های بسیج سپاهان شهر، نمایشگاه دستاوردهای بسیج در حسینیه شهدای بسیج ناحیه امام صادق(ع) توزیع خواهد شد.

,

فرمانده ناحیه امام حسین (ع) افزود: اجرای این برنامه در پنج سانس در طول روز خواهد بود که دو سانس صبح و سه سانس عصر و شب به صورت خانوادگی و آزاد خواهد بود.

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه