اخبار داغ

نماینده مردم اردبیل:

وزیر جهاد کشاورزی خود را برای استیضاح آماده کند

وزیر جهاد کشاورزی خود را برای استیضاح آماده کند
نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین، گفت: اگر بازار محصولات میوه و کشاورزی به همبن منوال پیش برود من احتمال می دهم که وزیر کشاورزی باید خود را برای استیضاح آماده کند تا پاسخگوی وعده هایش در زمان رای گیری باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا صدیف بدری در گفتگو با خبرنگار سبلان‌ما، میوه های روی دست مانده و بازار فروش نامناسب محصولات کشاورزی را محصول بی برنامگی و نداشتن سیاستگذاری های مدون در حوزه کشاورزی عنوان کرد و گفت: مدیریت بازار یکی از وظایف وزارتخانه است اما اقدام مناسبی برای ساماندهی آن انجام نگرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , سبلان‌ما, .,

وی تصریح کرد: متاسفانه دولت در سیاستگذاری بخش کشاورزی مشکل دارد و  ایراد برنامه ریزی در بحث تولیدات کشاورزی همچنان پابرجاست که در عمل  فقدان این سیاست گذاری صحیح و مدون منتج به این شده که سیب، هندوانه، سیب زمینی،  گوجه فرنگی ،خیار و حتی چغندرقند در فصل برداشت روی دست کشاورز بماند.

,

نماینده مردم اردبیل، نیر ، نمین و سرعین افزود: برنامه ریزی که نباشد متاسفانه بازار جهانی موجود محصولات کشاورزی را نیز از دست می دهیم، همان اتفاقی که چندی پیش رخ داد و نه تنها نتوانستیم بازار800 میلیارد دلاری  روسیه را ازآن خود  کنیم بلکه بازار خودمان را هم از دست دادیم که اینها همه به سیاست گذاری نادرست برمی گردد.

,

بدری تاکید کرد: میزان تولید محصولات و مصرف بازار داخل قابل پیش بینی است از رو این می طلبد که برای مازاد آن فکری اساسی کرد که در این راستا اگر برنامه ریزی برای صادرات انجام شود حتما تولید استاندارد و مشتری پسند هم خواهیم داشت.

,

وی گفت: اثرات زیانبار فقدان برنامه ریزی و سیاست گذاری مدون در حوزه کشاورزی و صد البته  ضرروت اتخاذ آن توسط دولت بارها در مجلس گفته شده اما در عمل چیزی ندیده ایم.

,

نماینده مردم اردبیل، نیر ، نمین و سرعین خاطر نشان‌کرد: اگر بازار محصولات میوه و کشاورزی به همبن منوال پیش برود من احتمال می دهم که وزیر کشاورزی باید خود را برای استیضاح آماده کند تا پاسخگوی وعده هایش در زمان رای گیری باشد.

,

وی گفت: حجتی باید به وعده هایی که در زمان رای گیری داده عمل کند.

,

 انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه