اخبار داغ

فرمانده سپاه ناحیه قائم‎شهر:

اجرای بیش از ۵۰۰ عنوان برنامه گرامیداشت هفته بسیج در شهرستان قائم‌شهر

اجرای بیش از ۵۰۰ عنوان برنامه گرامیداشت هفته بسیج در شهرستان قائم‌شهر
فرمانده سپاه قائم‌شهر از برگزاری بیش از ۵۰۰ برنامه در هفته بسیج توسط سپاه ناحیه، بسیج اقشار و بسیج محلات در این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از قائم آنلاین، ابراهیم یعقوبی در دیدار اعضای ستاد هفته بسیج شهرستان قائم‌‌شهر با امام‌جمعه در اولین روز برنامه های هفته بسیج قائم‌شهر، ضمن اعلام تشکیل ستاد هفته بسیج در سپاه ناحیه، اظهار کرد: این ستاد، شهرستانی و متشکل از حوزه‌های مقاومت و پایگاه‌های مقاومت بسیج با حضور فرماندار در محل فرمانداری تشکیل شده‌است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قائم آنلاین,

وی افزود: ضمن تسلیت به مناسبت درگذشت هموطنان‌مان در زلزله کرمانشاه و همچنین قدردانی از مردم شریف شهرستان قائم‌‌شهر که در امر جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای آسیب‌دیدگان زلزله کرمانشاه پایگاه‌های مقاومت را یاری کردند، کمال تشکر و سپاس را داریم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج قائم‌شهر، جهاد فرهنگی و اقتصادی را محورهای اصلی و الویت‌دار برنامه‎های هفته بسیج، معرفی کرد و گفت: با اتکا به این محورها، برنامه های متعددی برای همه اقشار جامعه، پیش‌بینی شده است گه در این ایام توسط بسیجیان در سطح شهرستان اجرا خواهد شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: افتتاح طرح‌های مختلف اقتصاد مقاومتی، برگزاری کارگاه‌های آگاه‌سازی بدپوششی، طلاق و اعتیاد، برگزاری یادواره‌های شهدا در پایگاه‎های مقاومت، نمایش رایگان فیلم در سینما حر بمدت یک هفته، ویزیت رایگان در درمانگاه امام علی(ع)، همایش طلایه داران اقتصادمقاومتی و همایش طلاب و روحانیون، نشست با بسیج هنرمندان و بسیج رسانه و برگزاری مسابقات مختلف ورزشی برگزاری اردوهای جهادی و غبار روبی گلزار شهدا در امام زاده اسماعیل قائم‌شهر و دیدار با خانواده شهید روشن بخش شهید شاخص رسانه از جمله برنامه‌های این هفته است.

یعقوبی با اشاره به برگزاری و اجرای برنامه‎هایی در صدد مقابله با آسیب‎های اجتماعی در شهرستان، بیان کرد: افتتاح مسکن محرومین توسط سپاه ناحیه قائم‌شهر که از ابتدای سال جاری با تشکیل مجمع خیرین، تعدادی خانه برای محرومان ساخته شده است، در هفته بسیج به بهره‎برداری خواهد رسید و به این عزیزان تحویل داده خواهد شد.

وی همچنین از تجمع بزرگ بسیجیان قائم‌شهری در روز ۵ آذر، خبر داد و عنوان کرد: صبحگاه بسیجیان و حضور بسیجیان در نماز جمعه و پیاده روی خانوادگی هم در هفته بسیج اجرا خواهد شد و اقتدار و قدرت بسیج را به همگان نشان خواهیم داد.
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه