اخبار داغ

اجرای 150 برنامه به مناسبت هفته بسیج در شهرستان اسفراین

اجرای 150 برنامه به مناسبت هفته بسیج در شهرستان اسفراین
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اسفراین در آغاز هفته بسیج گفت: 150 برنامه در هفته بسیج در شهرستان اسفراین اجرا می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپهرآیین ، سرهنگ مهدی الهی راد ، در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج با گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان و تبریک هفته بسیج گفت: واژه بسیج یادآور خاطرات بسیار پر شور از سال های دفاع مقدس و ایثارگری ها و رشادت های رزمندگانی است که با جان و دل در دفاع از انقلاب اسلامی تلاش کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , سپهرآیین , سپهرآیین , ، سرهنگ مهدی الهی راد ، در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج با گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان و تبریک هفته بسیج گفت: واژه بسیج یادآور خاطرات بسیار پر شور از سال های دفاع مقدس و ایثارگری ها و رشادت های رزمندگانی است که با جان و دل در دفاع از انقلاب اسلامی تلاش کردند.,

وی در ادامه با بر شمردن ویژگی های بسیجیان گفت: دلیل اینکه بسیج را مدرسه عشق می نامند و بسیج محل حضور بهترین و پاکترین جوانان در دفاع از ارزش های اسلامی است این است که حضرت امام بسیج را از مکتب حیات بخش اسلام استخراج کرده اند.

,

سرهنگ الهی راد در ادامه افزود: بر ما واجب است که از مکتب بسیجیان درس بگیریم و بویژه در عرصه های مختلف اقتصادی،فرهنگی و اجتماعی با مدیریت جهادی به آرمان های انقلاب اسلامی جانعه عمل بپوشانیم.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اسفراین در ادامه با بیان اینکه در هفته بسیج در شهرستان اسفراین بیش از 150 برنامه برگزار می شود گفت: تمامی این برنامه ها با رویکرد ورزشی، نمایشگاهی،کارگاهی و فرهنگی است که از برنامه های محوری آن می توان به دیدار با اما جمعه شهرستان،برگزاری یادواره شهدا و اعزام تیم های پزشکی به مناطق محروم است.

,

وی در ادامه با بیان اینکه محوری ترین برنامه در این هفته احتماع بیسیجیان شهرستان است گفت: این برنامه با عنوان شکوه مقاومت در پنجم آذر ماه با حضور 5000 نفری بسیجیان در مجتمع فرهنگی ورزشی بسیج برگزار می گردد.

,

عضو شورای تامین شهرستان در ادامه با بیان اینکه در هفته بسیج 5 طرح ویژه با عنوان اعتلای بسیج برگزار می شود گفت: یکی از این طرح ها تشکیل صندوق قرض الحسنه با هدف ایجاد اشتغال،رفع محرومیت زدایی در محله ها و روستاها است و از طرح های دیگر در این هفته اجرای طرح آسیب های اجتماعی با عنوان طرح کرامت است که هدف از این کاهش آسیب های اجتماعی بویژه اعتیاد در یکی از محله های شهرستان است..

,

سرهنگ  الهی در ادامه افزود: از طرحهای مهم دیگر در این هفته گشت های بسیج محله ای با هدف امنیت پایدار است و همچنین اجرای طرح اردو جهادی و اعزام تیم های پزشکی در مناطق محروم شهرستان است.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان در ادامه با اشاره به اهمیت اجرای این طرح ها گفت: از ویژگی های مهم این طرح ها مردم محوری،مسئله شناسی،قرارگاهی عمل کردن،بسته کامل برنامه ای و پیشگیرانه و اغنایی بودن طرح ها اس.

,

وی در ادامه با بیان عملکرد این سازمان در عرصه اقتصاد مقاومتی گفت: در سال 96 تا کنون 220 میلیون تومان تسهیلات در قالب 8 عنوان شغلی به 26 نفر از بسیجیان پرداخت شده است و اجرای 6 پروژه محرومیت زدایی یا اعتبار 92 میلیون تومان از محل اعتبارات قرار گاه خاتم الانبیا در مناطق محروم شهرستان است.

,

سرهنگ الهی راد از دیگر اقدامات این سازمان در سال 96 گفت: با سواد کردن 250 نفر با کمک سازمان سواد آموزی و آموزش و پرورش،اعزام شش تیم پزشکی به مناطق محروم و اعزام 250 نفر دانش آموز به مناطق محروم به جهت زیبا سازی مدارس از دیگر اقدامات این سازمان در سال 96 بوده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه