اخبار داغ

فرمانده سپاه درگز:

مشکلات اقتصادی و بیکاری ناشی از ضعف و سوء مدیریت است

مشکلات اقتصادی و بیکاری ناشی از ضعف و سوء مدیریت است
فرمانده سپاه درگز با تاکید بر وجود مشکلات اقتصادی گفت: وجود مشکلات اقتصادی و بیکاری و تورم ربطی به نظام و انقلاب ندارد و مشکل از ضعف و سوء مدیریتی مسئولین بی بصیرت است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از درگز خبر در اولین روز از هفته بسیج محمدرضا غفاری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج درگز شب گذشته همزمان با نماز مغرب و عشا در بین مردم روستای رمضان قلعه حاضر شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, درگز خبر,

 

,

وی ضمن تبریک هفته بسیج و تقدیر و تشکر از دلاور مردی ها و شجاعت های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس روستا اظهار داشت: در طی تاریخ به ویژه تاریخ صدر اسلام بی بصیرتی مایه تمام اتفاقاتی است که باعث به وجود آمدن مشکل و مساله در نظام و انقلاب شده است.

,

 

,

غفاری با اشاره به حوادث روز عاشورا و همچنین صلح امام حسن (ع) گفت: اگر انسان نسبت به مسائل و اتفاقات زمان خودش آگاه و بصیر و هوشیار نباشد نتیجه تاریخ تغییر پیدا خواهد کرد.

,

 

,

فرمانده سپاه درگز محور حادثه عظیم عاشورا را متمرکز بر روی سه شخصیت دانست و گفت: امام حسین (ع) اولین محور این حادثه بود که برای رسیدن به هدفش دست از تمام دارایی خود کشید، از آب گذشت ولی از آبروی خود نگذشت.

,

 

,

وی دومین محور این حادثه را حضور یزید خواند و گفت: این شخصیت برای رسیدن به هدف باطل خود و برای ادامه دادن جنایت هایش علیه مردم و تمدید حکومتش دست به هر کاری زد.

,

 

,

غفاری سومین محور را عمر سعد دانست و گفت: عمر سعد کسی بود که تا اواسط دهه محرم بین تشخیص حق و باطل در شک و شبهه بود و در نهایت بین انتخاب دنیا و آخرت، دنیا را انتخاب کرد که نه به دنیا رسید و نه به آخرت.

,

 

,

فرمانده سپاه درگز هشدار داد مراقب باشیم شخصیت ما همانند عمر سعد نباشد که هم دین خود را از دست بدهیم و هم دنیا را.

,

 

,

وی با اشاره به توافق هسته ای برجام تاکید کرد در جریان این انقلاب و نظام هر کجا سخن ولی فقیه و امام خود را نصب العین قرار دادیم دشمن نتوانست علیه ما کاری انجام بدهد و هر جا سرخودانه عمل کردیم ضربه های مهلکی به ما وارد شده است.

,

 

,

غفاری ضمن گلایه از برخی مسئولین این نظام اظهار داشت: مشکل امروز ما این است که مردم عادی و عوام دارای بصیرت هستند اما بعضی از خواص و مسئولین دچار بی بصیرتی شده اند.

,

فرمانده سپاه درگز

,

ضمن اشاره به زلزله اخیر که در غرب کشور اتفاق افتاد افزود: دشمن با تمام توان خود هر توطئه ای که بتواند علیه این نظام و انقلاب پیاده سازی میکند که مصداق آن تلاش برای جدایی انداختن بین مردم و مسئولین با تاکید به کمک های مردمی و بی کفایت جلوه دادن مسئولین در امر کمک به زلزله زدگان بود.

,

 

,

وی افزود: همه ما مدیون خون شهدا هستیم و باید در جهت حفظ نظام و انقلاب تلاش کنیم در غیر این صورت باید نسبت به خون شهدا پاسخگو باشیم.

,

 

,

غفاری با تاکید بر وجود مشکلات اقتصادی گفت: وجود مشکلات اقتصادی و بیکاری و تورم ربطی به نظام و انقلاب ندارد و مشکل از ضعف و سوء مدیریتی مسئولین بی بصیرت است.

,

 

,

در پایان این مراسم از تعدادی از رزمندگان جبهه و جنگ تقدیر و تشکر شد و به تعدادی از حاضرین در جلسه هدایایی به قید قرعه اهدا شد.

,

پایان پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه