اخبار داغ

امام جمعه اهل سنت کیش:

بسیج از مردم است/حضور بسیج در صحنه، کشور را بیمه می کند

بسیج از مردم است/حضور بسیج در صحنه، کشور را بیمه می کند
امام جمعه اهل سنت کیش با اشاره به اینکه بسیج در تمام میدان هاس سخت در صف نخست ایستاده است گفت: تا زمانی که بسیجیان در تمام صحنه های سخت وخطرناک حاضرند این کشور بیمه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کیش پرس، شیخ یعقوب شمس امام جمعه اهل سنت کیش در دیدار با فرمانده سپاه کیش و جمعی از بسیجیان به مناسبت آغاز هفته بسیج تقارن حلول ماه مبارک ربیع الاول با مناسبت های ولادت رسول اکرم(ص)، امام جعفرصادق(ع) و هفته وحدت با هفته بسیج را گرامی داشت و با اشاره به اینکه در مدت حضور در جزیره کیش جز نجابت، صداقت و امر به وحدت از بسیج چیز دیگری ندیده ام افزود: وجود بسیج همواره برایم دلگرمی و قوت قلب است و هر زمان که نیاز بوده بسیج در کنار مردم و پای کار بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کیش پرس,

وی با تاکید بر اینکه بی نانی می توان کنار آمد اما با ناامنی هرگز  ادامه داد: وجود ناامنی  حتی در کشوری که مملو از سرمایه های مادی و گنج های فراوان باشد وبال و دردسر ساز خواهد بود اما خدا را شاکریم که در ایران اسلامی با همکاری و وحدت میان مردم و تمام ارگان ها شاهد امنیت پایدار هستیم.

,

امام جمعه اهل سنت کیش با اشاره به اینکه دشمنان همواره به دنبال ایجاد بلوا و ناامنی در کشور هستند اظهار کرد: با حضور بسیجیان در صحنه که از جان خود مایه می گذارند همواره در کشور شاهد امنیت هستیم.

,

وی تصریح کرد: هرزمان و هرجا احساس خطر، تهدید یا ناامنی دیده شود بسیج اولین ارگانی است که به میدان آمده و تا آخرین لحظه در میدان باقی می ماند.

,

شمس با تاکید بر اینکه بسیج از پیکره مردم است به همین دلیل در میان مردم از محبوبیت خاصی برخوردار است تصریح کرد: تا زمانی که بسیج مردمی باقی بماند مردم از بسیج حمایت می کنند و نباید خود را درگیر دسته ها و حزب ها کند.

,

ابراهیم خادمی زاده فرمانده سپاه کیش نیز در این دیدار با تبریک ماه ربیع الاول و هفته بسیج و با تقدیر از امام جمعه اهل سنت کیش به دلیل همراهی و همگامی اهل تسنن با بسیج در حفظ و حراست از امنیت کشور به ویژه در مرزها گفت: امنیت امروز کشور حاصل همراهی و همگامی تمامی مردم و نیروها به ویژه اهل تسنن با نظام و انقلاب اسلامی است.

,

وی تاکید کرد: یکی از اهداف بلند و مهم بسیج ایجاد وحدت است که با همراهی اهل تسنن به ویژه علمای اهل سنت همواره در کشور ایجاد شده است.

,

29 آبان تا 5 آذر در تقویم جمهوری اسلامی ایران به نام هفته بسیج نامگذاری شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه