اخبار داغ

در گفت و گو با بانوی بسیجی زابلی مطرح شد؛

اشتغال ۱۴ نفر از اهالی روستای ارباب در کارگاه خیاطی/ عدم بازاریابی مهم ترین چالش پیش رو

اشتغال ۱۴ نفر از اهالی روستای ارباب در کارگاه خیاطی/ عدم بازاریابی مهم ترین چالش پیش رو
اقتصاد مقاومتی از چنان اهمیتی برخوردار است که رهبر معظم انقلاب بارها بر اجرای آن تاکید فرموده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری اوشیدا؛ در وضعیت بحرانی اقتصاد ایران ناشی از تحریم های دشمنان انقلاب تنها راه مقابله و ایستادگی در برابر این تحریم ها تنها اقتصاد مقاومتی است چرا که به عنوان یک نسخه شفابخش تمامی جوانب در آن در نظر گرفته شده است.

اقتصاد مقاومتی با تکیه بر تولید و توان داخلی به دنبال استقلال و بی نیازی از بیگانگان است به طوری که با عملی شدن آن به طور حتم نه تنها ایران دیگر نیازی به سایر کشورها ندارد بلکه کشورهای دیگر محتاج کالا و خدمات ایران اسلامی هستند.

بنابراین با بها دادن به مشاغل خرد و حتی خانگی و کار آفرینانی که زمینه اشتغال خود و خانواده را فراهم کرده اند می توان در راستای اقتصاد مقاومتی گام برداشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اوشیدا,
,
,
,
,


,
, ,

روستای ارباب یکی از بزرگترین روستاهای زابل به شمار می رود که توانسته در زمینه کارآفرینی و اشتغال نقش موثری در منطقه ایفا کند.

روستای ارباب واقع در بخش مرکزی زابل به تنهایی ۲۹ شهید تقدیم انقلاب کرده و ۴۲ آزاده و جانباز سرافراز دارد و بیش از ۲۷۰ رزمنده در دوران دفاع مقدس داشته است.

خبرنگار اوشیدا با حضور در کارگاه خیاطی روستای ارباب به گفت وگو با بانوی بسیجی که در این کارگاه مشغول به کار است پرداخته که در ادامه می خوانید.


کارگاه خیاطی به همت قرارگاه عملیاتی شهید هراتی ساخته شده است


عضو شورای پایگاه بسیج مبشره روستای ارباب به خبرنگار اوشیدا گفت: کارگاه خیاطی با همکاری شورای اسلامی روستا و دهیاری و با همت قرارگاه عملیاتی شهید هراتی سیستان راه اندازی شده که در حال حاضر تعداد ۱۴ نفر از خواهران روستا در آن مشغول به فعالیت و آموزش هستند.

زهرا غنی فرزانه افزود: دیپلم دارم و از مدتی قبل با اشتغال در این کارگاه توانسته ام از بیکاری رها و درآمدی برای خود کسب کنم.

وی با بیان اینکه این کارگاه با سرمایه اولیه ۲۵ میلیون تومان راه اندازی شده، ادامه داد: در صورت حمایت، تعداد افراد شاغل در این کارگاه تا ۲۰ نفر افزایش خواهد یافت.

غنی فرزانه میزان درآمد هر یک از افراد شاغل در این کارگاه را ماهیانه ۴۰۰ هزار تومان عنوان و اضافه کرد: کارکاه خیاطی تاثیر به سزایی بر معیشت اعضای روستا داشته چرا که کارکنان این کارگاه از خانواده های کم درآمد و بی بضاعت انتخاب شده است.

وی بیان داشت: فروش محصولات و ارسال به سایر مناطق کشور با محدودیت های نظامی و بازرسی در کشور همراه است و عدم بازاریابی مهم ترین چالش و مانع این کار به شمار می رود که در این راستا انتظار می رود هماهنگی با دستگاه های اجرایی جهت بازدید و نظارت در بسته بندی و ارسال موارد صادراتی به سایر نقاط کشور در دستور کار مسئولان قرار گیرد.

عضو شورای پایگاه بسیج مبشره روستا با بیان اینکه در صورت بازاریابی و تنوع محصولات می توان به توسعه این کار اقدام کرد، تاکید کرد: از مسئولان انتظار می رود همکاری و تاکید بر حمایت برخی دستگاه های دولتی در دادن سفارشات به چنین کارگاه های تولیدی داشته باشند.

,
,
,
,
,
,
,
, کارگاه خیاطی به همت قرارگاه عملیاتی شهید هراتی ساخته شده است, کارگاه خیاطی به همت قرارگاه عملیاتی شهید هراتی ساخته شده است,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,


,
, ,

غنی فرزانه خاطرنشان کرد: به تمامی کسانی که علاقمند به ورود به عرصه کارآفرینی هستند توصیه می کنم با اطمینان از بازار فروش محصولات تولیدی در این وادی گام گذارند.

انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه