اخبار داغ

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کیار:

مهلت ارسال آثار هنرمندان عکاس به جشنواره کی یار تا ۱۵ دی ماه تمدید شد

مهلت ارسال آثار هنرمندان عکاس به جشنواره کی یار تا ۱۵ دی ماه تمدید شد
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کیار از تمدید مهلت ارسال آثار هنرمندان عکاس به سومین جشنواره استانی عکس چهارمحال و بختیاری خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کیار بیدار سید یدالله حسینی گفت: با انتشار فراخوان ارسال آثار هنرمندان عکاس به سومین جشنواره استانی عکس چهارمحال و بختیاری تعداد چشمگیری از هنرمندان عکاس آثار فاخر و ارزشمند خود در موضوعات اعلام شده را  به دبیرخانه جشنواره ارسال نمودند.

حسینی افزود: با توجه به برگزاری اختتامیه جشنواره در بهمن ماه سال جاری و همچنین فرصت پیش رو جهت عکاسی از سوژه های ناب در فصل زمستان هیئت اجرایی جشنواره نسبت به تمدید مهلت ارسال آثار هنرمندان عکاس به سومین جشنواره استانی عکس چهارمحال و بختیاری توافق نمود و مقرر شد 15 دی ماه آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره کی یار اعلام گردد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کیار گفت: جشنواره استانی عکس چهارمحال و بختیاری(کی یار) در سومین دوره برگزاری در سه موضوع 1-اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال 2-جاذبه های گردشگری استان چهارمحال و بختیاری 3-شهرستان کیار در قاب تصویر برگزار می شود.

حسینی در ادامه بیان داشت: علاقمندان به شرکت در جشنواره می توانند در بخش آماتور یا حرفه ای در سه موضوع مشخص شده حداکثر 5اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند و در صورت کسب رتبه در جشنواره از جوایز این جشنواره برحوردار شوند.

وی جایزه هنرمند خالق تصویز حائز رتبه اول در بخش حرفه ای را 700هزار تومان، نفر دوم بخش حرفه ای را 500هزار تومان، نفر اول بخش آماتور 300هزار تومان و نفر دوم بخش آماتور را 250هزار تومان اعلام کرد و گفت: تعداد 4جایزه 100هزار تومانی هم جهت 4اثر شایسته تقدیر پیش بینی شده است.

به گزارش کیار بیدار جشنواره استانی عکس چهارمحال و بختیاری پیش از این یک دوره به صورت شهرستانی و دو دوره به صورت استانی برگزار شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کیار بیدار,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, کیار بیدار,
, ,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه