اخبار داغ

فرماندار کیار در جلسه شورای مواد مخدر:

معضل اعتیاد با افزایش اطلاعات و آگاهی های مردم کنترل می شود

معضل اعتیاد با افزایش اطلاعات و آگاهی های مردم کنترل می شود
فرماندار کیار در جلسه ی شورای مواد مخدر شهرستان کیار بر اهمیت اطلاع رسانی و آگاهی بخشی ادارات، نهادها، رسانه ها و ...در زمینه آثار و عواقب معضل اعتیاد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  کیار بیدار  قدمعلی مردانی در این جلسه گفت: متاسفانه معضل اعتیاد علی رغم آثار و نشانه هایی که بر جا می گذارد و خطراتی که برای افراد و خانواده ها دارد اما کماکان در حال گرفتن قربانی است.

وی افزود: در حال حاضر شیشه به دلیل تهیه آسان و قیمت ارزان شیشه بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد اما متاسفانه اطلاع رسانی لازم در خصوص از عواقب جبران ناپذیر این ماده خطرناک بویژه برای جوانان صورت نگرفته است و باید همه دست در دست هم دهیم و نسبت به آگاه سازی مردم همه ی تلاش و ظرفیت خود را بکار بندیم.

فرماندار کیار گفت: همه ی نهادها، ارگان ها، ادارات و کسانی که به نوعی با مردم در ارتباط هستند  لازم نسبت به تبیین خطرات و عواقب معضل اعتیاد روشنگری و آگاه سازی نمایند .

مردانی در ادامه به نقش موثر خانواده ها  در کنترل و کاهش آمار معضل اعتیاد اشاره نمود و افزود: نباید از نقش خانواده ها در رشد شاخص های مثبت و کنترل معضلات جامعه غافل شویم و باید خانواده ها نیز بر روی رفتار فرزندان خود نظارت بیشتری داشته باشند.

فرماندار کیار با تأکید بر این نکته که مردم و مسئولین در کاهش مصرف مواد مخدر نقش دارند افزود:مهدکودک ها و مدارس نیز باید دید کافی را در کودکان و دانش آموزان ایجاد کنند تا در آینده جوانان ما درگیر این مسأله نشوند.

در پایان رئیس شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان کیار گفت: بهترین اقدام برای جلوگیری از اعتیاد و کنترل این معضل باید اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به خانواده ها میباشد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کیار بیدار,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه