اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه منوجان:

اجرای ۳۲عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در منوجان/ معنای بسیج، توأم کردن ایمان و عمل است

اجرای ۳۲عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در منوجان/ معنای بسیج، توأم کردن ایمان و عمل است
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه منوجان از برگزاری ۳۲ عنوان برنامه طی هفته بسیج در سطح شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد احسانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه منوجان در گفتگو با صبح منوجان  با اشاره به ۲۹آبان آغاز هفته بسیج گفت: هفته بسیج امسال با شعار «بسیج مظهر مردم سالاری دینی» از ۲۹ آبان ماه تا ۵ آذرماه برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح منوجان,

 

,

وی به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت بسیج اشاره کرد و افزود:  بسیج یکی از آیات قدرت الهی است که خدای متعال به آن بنده‌ی صالح، به آن مرد بزرگ، به آن شخصیت کم‌نظیر یا بی‌نظیر تاریخ اسلام بعد از ائمه (علیهم‌السّلام) عطا کرد. فکر پردازش بسیج عمومی، بسیج مستضعفین که امام بزرگوار آن را مطرح کرد و عمل کرد و با همه‌ی توان پشت سر این فکر ایستاد، این نهال را آبیاری کرد تا تبدیل شد به شجره‌ی طیبه‌ای شد.

,

 
احسانی بیان کرد: نمونه بارز آن مدیریت جنگ در ۸ سال دفاع مقدس بود که چگونه این بسیجیان آن هم با دست خالی پیروز مندانه از آن سربلند بیرون آمدند.

,
,

 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه منوجان با اشاره به حضور بسیج در همه عرصه ها تصریح کرد:هر جا مجاهدت هست در آنجا حضور بسیج هست ،مجاهدت در میدان علم ،در میدان سیاست ،در میدان مناسبت های اجتماعی ،اقتصادی و…و این مجاهدت ها ادامه خواهد داشت و معنای واقعی بسیج توام کردن ایمان‌و عمل است.

,
,

 

,

وی افزود:بصیرت ،اخلاص و عمل بهنگام وبه اندازه این سه عنصر در یک بسیجی وجود دارد و باقی می ماند.

,

 
احسانی از برگزاری ۳۲ عنوان برنامه مختلف به مناسبت هفته بسیج در منوجان خبر داد و گفت:عطر افشانی گلزار شهدا،عیادت از بیماران بیمارستان،کوهپیمایی،پیاده روی،دیدار با خانواده شهدا،یادواره شهدا،افتتاح نمایشگاه بسیج،نشست گفتمان ولایت و حضور حماسی بسیجیان در ۵ آذر از مهمترین برنامه هفته بسیج است.

,
,

 

,

وی میقات صالحین، نمایشگاه عکس،دیدار با امام جمعه،ویزیت رایگان بسیجیان،مسابقات دو میدانی،افتتاحیه مسابقات فوتسال و والیبال و افتتاح پایگاه مقاومت از دیگر برنامه هایی نام برد که در طی هفته بسیج برگزار می شوند.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه