اخبار داغ

شهردارهمدان:

تعیین تکلیف پروژه های نیمه تمام دراولویت برنامه های مدیریت شهری است/تغییراتی را در بدنه شهرداری همدان شاهد خواهیم بود

تعیین تکلیف پروژه های نیمه تمام دراولویت برنامه های مدیریت شهری است/تغییراتی را در بدنه شهرداری همدان شاهد خواهیم بود
شهردار همدان، اتمام و تعیین تکلیف پروژه های نیمه تمام شهر را در اولویت برنامه های مدیریت شهری اعلام کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛عباس صوفی در گفتگو با خبرنگارنافع، با بیان اینکه اتمام وتعیین تکلیف پروژه های نیمه تمام شهر پیش از هراقدامی مورد تاکید است،گفت:به طور قطع باید هرچه سریع ترنسبت به تعیین تکلیف پروژه های نیمه تمام چاره اندیشی شود،البته این به معنای کناره گذاشتن پروژه های جدید نیست چراکه همدان به منظور رشد نیازمند توجه همه جانبه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

 

,

وی با تاکید براینکه،همدان باید به جایگاه حقیقی خود دست یابد،عنوان کرد:تمامی آنچه که نیاز شهراست در اولویت برنامه ها قرار میگیرد، البته در این رابطه پروژه ها براساس منابع اعتباری و دیدگاه شورای اسلامی شهرتعریف می شوند.

,

 

,

صوفی افزود:تمامی آنچه درشهر مورد نیاز شهروندان است اعم از؛ پروژه های عمرانی ،ترافیکی، سلامت شهروندان، پروژه های فرهنگی و اجتماعی در دستور کارحوزه اجرایی مدیریت شهری قرار خواهد گرفت.

,

 

,

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ما در خصوص برنامه های پیش بینی شده به منظورساماندهی نقاط حاشیه ای شهر و از جمله؛ واحدهای پرورش دام موجود در منطقه خضرهمدان، اظهار کرد: به یقیین هرآنچه که با سلامت شهروندان در ارتباط باشد در دستور کار مدیریت شهری قرار خواهد گرفت.

,

 

,

صوفی همچنین در پاسخ به این سوال که" آیا از این پس درحوزه های اجرایی شهرداری همدان شاهد تغییرمدیران و معاونین زیرمجموعه خواهیم بود" گفت: یقینا در حوزه مدیریتی، تغییر اجتناب ناپذیر است و برهمین اساس در تمامی حوزه های اجرایی با بهره گیری از ظرفیت های موجود و البته به کارگیری نیروهای جوان و متخصص ،شاهد تغییر خواهیم بود.

,

 

,

 

,

وی تصریح کرد:البته با تغییرات مذکور منکر تلاش های نیروهای ماقبل نیستیم و تنها در راستای هرچه بهتر شدن بدنه مدیریت شهری گام بر خواهیم داشت.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه