اخبار داغ

فرمانده سپاه رشتخوار خبر داد:

اجرای ۶۰ عنوان برنامه در هفته بسیج/ بسیج سازندگی در حال جمع‌آوری کمک‌های مردمی در رشتخوار

اجرای ۶۰ عنوان برنامه در هفته بسیج/ بسیج سازندگی در حال جمع‌آوری کمک‌های مردمی در رشتخوار
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان رشتخوار گفت: همزمان با هفته بسیج مستضعفین بیش از 60 برنامه متنوع توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج این شهرستان در هفته بسیج اجرا می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی یعقوبیان در گفتگو با خبرنگار چهل ماه نیوز، گفت: همزمان با آغاز هفته بسیج مستضعفین که امسال با شعار بسیج مظهر مردم سالاری دینی و با هدف خدمت رسانی اجتماعی به مردم نامگذاری شده است، بیش از ۶۰ عنوان برنامه در سطح پایگاه‌های بسیج شهرستان رشتخوار اجرا می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چهل ماه نیوز,

 

,

 

,

وی در ادامه، افزود: برنامه های پیش‌بینی شده درهفته بسیج شهرستان رشتخوار با هدف شناسایی و نقش بسیج در زمینه‌های مختلف فرهنگی، علمی و غیره با محوریت خدمت‌رسانی به مردم انجام می‌پذیرد.

,

 

,

فرمانده سپاه شهرستان رشتخوار در ادامه در رابطه با مهمترین برنامه‌های هفته بسیج در این شهرستان، نیز گفت: دیدار با ائمه جمعه، اجرای نشست بصیرتی، مسابقات ورزشی در رشته‌های مختلف، یادمان شهدا، سرکشی از خانواده های شهدا و غبارروبی مزار شهدا، برگزاری اردوهای جهادی هفت روزه، افتتاح منازل ساخته شده بسیجی، همایش پیاده‌روی بسیجیان و غیره از مهمترین برنامه ها هفته بسیج از ۲۹ آبان تا پنجم آذر ماه خواهد بود.

,

 

,

 بسیج سازندگی در حال جمع‌آوری کمک‌های مردمی در رشتخوار

,  بسیج سازندگی در حال جمع‌آوری کمک‌های مردمی در رشتخوار,


 

,
,

یعقوبیان در ادامه با اشاره به تلاش نیروهای جهادی بسیج سازندگی این شهرستان از استقرار و جمع آوری کمک های مردمی به زلزله زدگان غرب کشور خبر داد و یادآور شد: با توجه به وقوع زلزله ۷٫۲ دهم ریشتری کرمانشاه و ایجاد مشکلاتی برای هموطنان عزیزمان در این استان، بسیج سازندگی شهرستان رشتخوار با کمک از پایگاه‌های مقاومت بسیج این شهرستان در سطح روستاها اقدام به جمع‌آوری کمک‌ها مردمی کرده است.

,

 

,

وی در همین رابطه افزود: بیش از ۳۰۰ پتو، ۸۰ میلیون ریال وجه نقد، ۲۰ والور، ۳۰۰ کنسرو آماده، ۱۰۰ دست لباس کودک، پنج چادر از جمله کمک‌های جمع‌آوری شده توسط بسیج سازندگی شهرستان رشتخوار است.

,

 

,

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان رشتخوار با اشاره به اینکه هم‌اکنون کمک‌های مردمی نیز در این شهرستان در حال جمع‌آوری می‌باشد، تصریح کرد: تمام اقلام و هزینه های جمع آوری شده به زودی به مناطق زلزله زده غرب کشور ارسال و به دست هموطنان خواهد رسید.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه