اخبار داغ

مسئول مجمع راویان دفاع مقدس استان همدان:

5400 شهید استان کردستان سندی فداکاری های بزرگ این خطه است

5400 شهید استان کردستان سندی فداکاری های بزرگ این خطه است
مسئول مجمع روایان دفاع مقدس استان همدان گفت: چهار هزار و ۵۰۰ شهیدی که استان کردستان تقدیم به انقلاب کرده است سندی بر فداکاری های بزرگ این خطه از ایران اسلامی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بیجار بام ایران ، سردار رضا میرزایی در یادواره شهدای بسیج و کوی مهدیه که در سالن شهید رحمانی سپاه برگزار شد ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهارداشت: استان کردستان به ویژه شهرستان بیجار به عنوان دژ مستحکمی در برابر منافقان و ضد انقلاب ایستادگی کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بیجار بام ایران,

 

,

وی با بیان اینکه استان کردستان سرزمین مجاهدتهای خاموش و فداکاریهای بزرگی است گفت: شهرستان بیجار پایگاه اصلی رزمندگان اسلام بود و اعزام رزمندگان از این خط مقدس به جبهه های نبرد و مبارزه با ضد انقلاب انجام می شد.

,

 

,

مسئول مجمع روایان دفاع مقدس استان همدان تصریح کرد: پنج هزار و 400 شهیدی که  استان کردستان تقدیم به انقلاب کرده است سندی بر فداکاری های بزرگ این خطه از ایران اسلامی است.

,

 

,

وی با اشاره به رشادتهای مردم کردستان گفت: مردم استان کردستان به ویژه شهرستان بیجار در زمان بحران در مقابل شیطنتهای ضد انقلاب با تمام توان برای حفظ نظام تلاش کردند و بسیاری از مناطق را از وجود منحوس ضد انقلاب پاکسازی نمودند.

,

 

,

میرزایی افزود: امام (ره ) قبل از تشکیل و پیروزی انقلاب اسلامی پی به وجود دشمنان این انقلاب برده بودند که در ۵ آذر سال ۵۸ بسیج را تشکیل دادند.

,

 

,

تشکل بسیج برای انقلاب اسلامی سرنوشت ساز بود

, تشکل بسیج برای انقلاب اسلامی سرنوشت ساز بود ,

وی با اشاره به تشکیل بسیج در ایران اسلامی اظهار کرد: تشکیل بسیج برای ایران اسلامی سرنوشت ساز بود اگر شکل نمی گرفت ایرانی وجود نداشت.

,

 

,

مسئول مجمع راویان دفاع مقدس استان همدان گفت: بسیج و سپاه پاسداران یکدیگر را تکمیل میکنند و اگر توده مردم در قالب بسیج به میدان نمی آمدند کشور ما امروز در دستان دشمنان این مرز و بوم بود.

,

 

,

وی گفت: آمریکا در تمامی کشورها با هدف غارت و سلطه گری از طریق سیاست دوستانه وارد شده و برا آنها مسلط می گردد و با ایجاد تفرقه میان مردمان آن کشور و به وجود آوردن جنگهای داخلی آنان را از دفاع از کشورشان غافل میسازد.

,

 

,

مسئول مجمع  روایان دفاع مقدس استان همدان با اشاره به شیطنتهای آمریکا خاطر نشان کرد: آمریکا در تمام دنیا دو موضوع سلطه و غارتگری را سر لوحه امور خود قرار داده و سعی دارد با حضور در خاورمیانه و سلطه بر کشورههای دارای ثروت به آمال دیرینه خود برسد.

,

 

,

هدف اصلی آمریکا مقابله با اسلام است

, هدف اصلی آمریکا مقابله با اسلام است ,

وی گفت: موضوع هسته ای ، بمب اتم ، موشک و همه بهانه های آمریکا برای خلع سلاح کردن ایران اسلامی است تا بتواند بر کشورمان سلطه پیدا کند و با کشورههای همچون ایران که سیاست های نامشروع آمریکا را قبول ندارد و زیر سلطه آمریکا نیستند و در مقابل توطئه ها و دشمنی هایش مقابله می کنند در صدد دشمنی برآمده است.

,

 

,

میرزایی افزود: بعد از انقلاب نیروههای ضد انقلاب با  تحریک مردم در جای جای شهرهای استان کردستان ۹۰ درصد ناامنی بوجود آورده بودند و این  توطئه ها برای نابودی انقلاب اسلامی بود که مردم غیور کرد با تشکیل  پیشمرگان کرد مسلمان در مقابله با ضد انقلاب برآمدند و آنها را نابود کردند.

,

 

,

پیشمرگان کرد همان پیشمرگان دفاع از دین و اسلام هستند

, پیشمرگان کرد همان پیشمرگان دفاع از دین و اسلام هستند ,

وی اظهار کرد: پیشمرگان مسلمان کرد همان بسیجیانی هستند که پیش مرگ دفاع از دین شدند و صفشان را از ضد انقلاب جدا کرده و در این راه شهدای بسیاری تقدیم نظام و انقلاب اسلامی کردند.

,

 

,

مسئول روایان دفاع مقدس استان همدان گفت:  بسیج کلمه ی بسیار مقدس است و بسیجیان باید بدانند سربازان امام زمان (عج) هستند و در هر جایی که دشمنان دست به توطئه زدند بسیج وارد میدان شد و آن توطئه ها را خنثی ساختند.

,

 

,

وی با بیان اینکه قدرت و بالندگی نظام ، امنیت ،اقتدار و ایستادگی کشور در برابر دشمنان به پشتوانه بسیج است گفت: از تعداد ۲۱۹ هزار شهیدی که تقدیم انقلاب و نظام اسلامی ایران  شد ۱۲۰ هزار تن از این شهداء بسیجیان بودند.

,

 

,

مسئول راویان دفاع مقدس استان همدان خاطر نشان کرد: اگر بسیج نبود نه ایرانی بود و نه انقلابی بسیج نقش تعیین کننده و سرنوشت ساز است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه