اخبار داغ

سرپرست شهرداری شهرگلستان:

طرح تعریض و بازگشایی معابر گلستان ادامه‌دار خواهد بود

طرح تعریض و بازگشایی معابر گلستان ادامه‌دار خواهد بود
سرپرست شهرداری شهرگلستان گفت: طرح تعریض و بازگشایی معابر شهرگلستان با تعریض و افزودن یک باند به جاده ساوه ادامه‌دار خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا عرب سرپرست شهرداری شهرگلستان در گفت‌و گو باخبرنگار بهارستانه با اشاره به بازدید از پروژه تعریض و بازگشایی انتهای خیابان 14 معصوم (ع)، تصریح کرد: در راستای تعریض و بازگشایی معابر شهرگلستان به منظور سهولت در عبور و مرور شهروندان، دومین ملک در انتهای خیابان 14 معصوم (ع) که عبور و مرور شهروندان را با مشکلات عدیده‌ای مواجه ساخته بود، تخریب و بازگشایی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بهارستانه,

وی در ادامه با بیان این امر که اکثر معابر شهری دارای مشکلات مهندسی در طراحیشان هستند، تاکید داشت: باتوجه به عدم طراحی مناسب و درست اغلب معابر شهر و بافت فرسوده آن، رشد سریع و تراکم جمعیت و افزایش خودروها، حمل و نقل درون شهری یکی از مهمترین چالش‌های پیش‌روی شهرگلستان به شمار می رود.

,

علیرضا عرب در خصوص برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته توسط مجموعه مدیریت شهری در راستای ساماندهی و کاهش ترافیک، تبیین کرد: در این زمینه علاوه‌بر تعریض انتهای خیابان 14 معصوم (ع)، تعریض جاده ساوه که به زودی به بهره برداری خواهد رسید، کمک شایانی به کاهش ترافیک خواهد کرد.

,

وی همچنین به ادامه‌دار بودن طرح‌های این چنینی در سطح شهرگلستان اشاره کرد و گفت: توافقات دیگری هم در زمینه تعریض ورودی شهرک‌ها صورت گرفته است که با نهایی شدن توافق، شاهد تعریض آن‌ها خواهیم بود.

,

سرپرست شهرداری شهرگلستان با اشاره به تعریض محور مواصلاتی جاده ساوه در محدوده پارک شورا تا دور برگردان شهرک سبزدشت، بیان داشت: این محور همواره تصادفات و تلفات جاده‌ای به همراه داشت و به همین علت تعریض این محدوده در دستور کار مدیریت شهری گلستان قرار گرفت.

,

وی درپایان باتوجه به اینکه کاهش ترافیک شهری هدف اصلی چنین پروژه‌هایی می باشد، افزود: در گذشته در دوربرگردان سبزدشت ترافیک سنگینی می شد اما با تعریض و اضافه کردن یک باند دیگر، منطقه ایمن گردید و بار ترافیکی روان شد و عبور و مرور رانندگان در این محور آسان می گردد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه