اخبار داغ

فرمانده سپاه ناحیه هریس:

پاسداشت خون شهدا وظیفه همه مردم و مسؤولان است /بیش از ۸۰برنامه همزمان با هفته بسیج در هریس اجرا می شود

پاسداشت خون شهدا وظیفه همه مردم و مسؤولان است /بیش از ۸۰برنامه همزمان با هفته بسیج در هریس اجرا می شود
سرهنگ حمید محمدی از اجرای بیش از ۸۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج در این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  هریس پویا سرهنگ پاسدار حمید محمدی فرمانده سپاه ناحیه هریس صبح امروز در جلسه هماهنگی برنامه های هفته بسبج شهرستان هریس اظهار کرد: شهدا برای تثبیت نظام اسلامی و برای حفظ ارزش‌ها جان خود را با فداکاری و ایثار تقدیم کردند و بر ماست که پاسدار خون این عزیزان باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هریس پویا,

وی گفت: اقدام به موقع، تقوا و اخلاص از شاخصه های اصلی بسیج است که در جمع می شود همان انقلابی گری که به فرموده رهبر فرزانه انقلاب نیاز ضروری امروز کشور جهت اداره امور است و این خصوصیات را می توان در بسیج و تفکر بسیجی یافت.

,

سرهنگ محمدی اظهار داشت: امروز دشمن با همه توان درصدد از بین بردن روحیه بسیجی در بین جوانان است و این امر از مصادیق اجرای طرح نفوذ و دوقطبی کرن جامعه است و این اقدام دشمنان فقط با سلاح اتحاد و بصیرت و حرکت در خط رهبری خنثی خواهد شد.

,
 وی  با اشاره به فرمان تاریخی حضرت امام(ره) در خصوص تشکیل سازمان بسیج گفت: فرق انقلاب اسلامی با دیگر انقلاب های جهان وجود بسیج و روحیه بسیجی در این نظام است.
,
 
,
بسیج با شاخصه هایی همچون ولایتمداری، ابتکار عمل، اعتماد به نفس و اخلاص مسیر پیشرفت و ترقی را در پیش گرفته است و تداعی اقدام انقلابی و به هنگام است 
,
.
فرمانده سپاه ناحیه هریس در پایان از اجرای  بیش از ۸۰برنامه  در طول هفته بسیج در شهرستان هریس خبر داد و گفت: برنامه های متنوعی همچون آذین بندی رده ها، نشست های بصیرتی، غبارروبی مزار شهدا و دیدار از خانواده شهدا، برپایی نماشگاه ها، اجرای مسابقات متنوع، برگزرای یادواره های شهدا و همایش باشکوه بسیجیان در روز ۵ آذر، افتتاح خانه محروم  با حضور و مشارکت مسئولان شهرستان در طول این هفته برگزار خواهد شد.
,
,
 
,
گفتنی است در تقویم رسمی کشورمان یکم تا هفتم آذرماه به مناسبت سالروز تشکیل بسیج مستضعفین، به نام هفته بسیج نام‌گذاری شده است.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه