اخبار داغ

مدیرکل بهزیستی استان زنجان:

محموله کمک‌های بهزیستی استان زنجان به مناطق زلزله‌زده اعزام شد

محموله کمک‌های بهزیستی استان زنجان به مناطق زلزله‌زده اعزام شد
مدیر کل بهزیستی استان زنجان از اعزام چهار خودرو کمک های بهزیستی استان زنجان به هموطنان زلزله زده به ارزش تقریبی 600 میلیون ریال به استان کرمانشاه خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا، محمد محمدی در جمع خبرنگاران با اشاره به ارسال کمک‌های بهزیستی استان زنجان به مناطق زلزله زده اظهار کرد: این محموله شامل پتو، ملحفه، آب معدنی، چادر مسافرتی، مواد غذایی، پوشاک گرم، اقلام بهداشتی، البسه ، چراغ خوراک پزی، و بیش از هزار متر نایلون است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

وی با اشاره به کمک‌های بهزیستی استان‌های سراسر کشور به مناطق زلزله زده غرب کشور افزود: در این راستا بهزیستی استان زنجان با ایجاد سه پایگاه اداره کل بهزیستی استان زنجان، اداره بهزیستی شهرستان زنجان و مرکز شیرخوارگاه شهید بقاء ثمین تاب جهت جذب کمک‌های مردمی بصورت کمک‌های نقدی و غیر نقدی برای زلزله زدگان استان کرمانشاه اختصاص داد.

,

مدیرکل بهزیستی استان زنجان به اشاره به نیت خیرخواهانه و نوع دوست کمک‌های انسان دوستانه بهزیستی استان زنجان ابراز کرد: با توجه به برودت هوا و بارش باران، نایلون و وسایل گرمایشی در اولویت نیاز مناطق زلزله زده قرار دارد .

,

وی گفت: این کمکها از طریق اداره کل بهزیستی، مراکز تحت نظارت شامل موسسات خیریه و کلینیک‌های مددکاری و خیرین و افراد نیکوکار صورت پذیرفت.

,

محمدی حضور و حمایت‌های مردمی و کارکنان بهزیستی را مثبت ارزیابی و خاطرنشان کرد: این مصیبت دلخراش حمایت و پشتیبانی همه جانبه تمامی نهادها و مردم را می‌طلبد و تنها از عهده دولت یا یک نهاد بر نخواهد آمد.

,

وی بیان کرد: خودروی خدمات سیار 123 بهزیستی استان زنجان نیز جهت یاری رسانی به زلزله زدگان روستاهای سرپل ذهاب اعزام گردید.

,

این مقام مسئول اظهار کرد: هم استانی‌های نوع دوست می‌توانند کمک‌های نقدی خود را برای بازسازی مناطق زلزله زده نیز به شماره حساب 210091434524111 نزد بانک توسعه تعاون و کارت مجازی به شماره 5029081010321806 واریز کنند.

,

وی همچنین با اشاره به آمادگی گروه فوریتی طرح محب و کارشناسان خط ۱۲۳ در جهت کاهش آلام آسیب دیدگان و بهبود شرایط روحی و روانی زلزله زدگان گفت: بهزیستی شهرستانهای ابهر، خدابنده، خرمدره، طارم و ماهنشان نیز در این امر مهم مشارکت و به یاری زلزله زدگان شتافتند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه