اخبار داغ

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد:

بسیج با کمک‌ به زلزله‌زدگان کرمانشاه افتخاری دیگر برای خود رقم زد

بسیج با کمک‌ به زلزله‌زدگان کرمانشاه افتخاری دیگر برای خود رقم زد
فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد با اشاره به فعالیت مهم بسیج درعرصه‌های امنیتی، اجتماعی و اقتصادی گفت: جمع‌آوری کمک‌های مردمی، اسکان و آواربرداری از مهمترین و بارزترین خدمات بسیج به زلزله‌زدگان کرمانشاه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا سرهنگ حسن مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال؛ بسیج را یکی از مولفه‌های قدرت بازدارنده انقلاب اسلامی و نهادی خود جوش دانست و گفت: این نهاد مردمی با پیروزی انقلاب اسلامی متولد شد و نقش بسزایی در روند تثبیت و استقرار نظام داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای سیدجمال,

وی با بیان اینکه بسیج باعث عزت آبرو و حیثیت نظام و موتور محرک رو به جلو انقلاب اسلامی است، افزود: این نهاد مردمی در مقابله با تهدیدات داخلی و خارجی انقلاب نقش بسزایی داشته و دارد.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد با بیان اینکه بسیج از همان پیدایش خود که همزمان با متولد انقلاب است تاکنون کارنامه قابل قبول و اقدامات شایسته ای در عرصه‌های گوناگون سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، امنیتی و اقتصادی داشته است، افزود: این نهاد هر کجا و در هر زمان احتیاج بوده وارد عرصه شده و توانسته با روحیه جهادی و شهادت طلبی رو سفید خارج شود.

وی به فعالیت بسیج در عرصه امنیتی اشاره کرد و گفت: یکی از موضوعاتی که بسیج از بدو ورود انقلاب اسلامی با سازماندهی و انسجام در پایگاه‌های مساجد ورود پیدا کرد، مقابله با ناآرامی‌ها و قائله‌های صد انقلاب در گوشه و کنار دشمن بوده و همچنین ورود خوب در جنگ تحمیلی در مقابل استکبار جهانی بوده است.

مرادی با اشاره به اینکه بیشترین آمار شهدای دفاع مقدس مربوط به شهدای بسیج است، گفت: همین موضوع افتخاری برای بسیج در مقابله با فتنه گوناگون مثل فتنه ۷۸ و ۸۸ است.

وی با بیان اینکه بسیج با سازماندهی دقیق توانست در جهت خواباندن فتنه‌ها کمک شایانی داشته باشد، خاطرنشان کرد: این نهاد با سازماندهی نیروهای خود در جهت ایجاد امنیت در تمام مقاطع نظام کمک شایانی به دستگاه‌های امنیتی و سازمانی در برهه‌های گوناگون داشته است.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد تصریح کرد: بسیج در عرصه کمک به جبهه مقاومت یکی از مؤلفه‌های قدرت جبهه مقاومت در سازماندهی بکارگیری و شرکت در این عرصه است و به عنوان الگوی نیروهای مردمی در سطح منطقه در مقابله با جنگ حضور فعال داشته و این امر باعث خشکاندن نیروهای تروریستی در سطح منطقه و عصبانیت مثلث شوم جنگ نیابتی،امریکا،اسرائیل و عربستان شده است.

وی همچنین به نقش بسیج در عرصه اجتماعی و خدمتگزاری به مردم اشاره کرد و افزود: یکی از عرصه‌های سهمی که بسیج در طول انقلاب اسلامی نقش فعال داشته عرصه خدمات اجتماعی مردم داری و مردم یاری است.

مرادی ادامه داد: با کمک به مردم در موضوعات گوناگون در قالب اردوهای جهادی در جهت کمک به افراد بی بضاعت و کم برخوردار در عرصه‌های عمرانی، حمایتی، پزشکی و کشاورزی است و توانسته مقبولیت خاصی از این طریق کسب کند که اگر بخواهیم به نمونه ای در این خصوص اشاره کنیم همین اتفاق زلزله کرمانشاه است که بسیج هم در جهت جمع آوری کمکهای مردمی و اسکان و آواربرداری نقش بسزایی ایفا کرده است.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد در خصوص نقش بسیج در عرصه اقتصاد مقاومتی هم گفت: این نهاد با لبیک گفتن به فرمان رهبر انقلاب در زمینه اشتغال و مقابله با بیماری در سالهای اخیر در زمینه‌های ایجاد اشتغال و زمینه‌های مربوطه تلاش‌های گسترده ای داشته است و باعث ایجاد اشتغال شده است.

وی رویکرد جدید بسیج که در قالب اعتلای بسیج ابلاغ شده را برنامه‌های متعددی در جهت اعتلا و رهنمودهایی حضرت آقا  دانست و گفت: کمک به ایجاد امنیت با راه اندازی گشت‌های محله محور در سطح محله‌ها و روستاها، خدمت رسانی، مردم یاری در قالب سازماندهی مجدد گروه‌های جهادی با رویکرد جدید، مسجد محوری در جهت احیا و فعال کردن مسجد با بستر سازی و تفاهم بین امام جماعت و هیأت امنای مساجد و مقابله فعال و جدی با آسیب‌های اجتماعی در قالب طرح کرامت با راه اندازی شبکه روشنگری و بصیرت‌افزایی از جمله این برنامه هاست.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه