اخبار داغ

خط تاکسی گلستان _ مترو حرم راه‌اندازی شد

خط تاکسی گلستان _ مترو حرم راه‌اندازی شد
خط تاکسی فلکه دوم شهرگلستان _ مترو حرم به وسیله سازمان تاکسیرانی شهرستان بهارستان راه اندازی گردید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه، فراهم نمودن وسایل نقلیه عمومی توسط شهرداری‌ها و فرمانداری‌ها به‌منظور رفاه حال شهروندان از جمله نیازهای جامعه امروزی به حساب می آید، به‌ویژه در مناطقی که از مرکز استان‌ها فاصله زیادی دارند، چراکه اغلب شهروندان در طول روز حداقل یک بار به مرکز استان یا مناطق دیگر سفر می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه,

شهرستان بهارستان باتوجه به جمعیت بالایی که دارد از نظر نیاز به وسایل نقلیه عمومی نیازمند توجه خاص مسئولان است، چرا که اغلب مردم بهارستان در تهران و مناطق دیگر مشغول به کار هستند یا برای رفتن به دانشگاه یا خرید نیازمند رفتن به تهران هستند، به همین منظور وجود اتوبوس، تاکسی و مترو جزو نیازهای روزمره شهروندان است.

,

در همین راستا سازمان تاکسیرانی شهرستان بهارستان و شهرداری شهرگلستان خط تاکسی فلکه دوم گلستان _ مترو حرم را راه اندازی کردند تا شهروندان با رفتن به مترو به راحتی بتوانند به هر منطقه‌ای از تهران که درنظر دارند بروند.

,

گفتنی است که این خط جهت رفاه حال شهروندان شهرگلستان و بهبود عملکرد ناوگان حمل و نقل مسافر راه اندازی شده و همه روزه شهروندان را از فلکه دوم گلستان به مترو حرم مطهر و بالعکس جابه‌جا می کند.

,

خط تاکسی که از صبح روز دوشنبه در شهرگلستان آغاز به کار کرده است، رفت و آمد را برای شهروندان آسان کرده است و دایر کردن خط‌های تاکسی مترو حرم در دیگر مناطق شهرستان بهارستان نظیر شهرک سبزدشت و نسیم شهر می تواند موفقیت‌های بیشتری را برای سازمان تاکسیرانی بهارستان به ارمغان بیاورد.

,

درپایان ناگفته نماند که شهروندان بهارستانی که از این خط استفاده کرده‌اند نسبت به کرایه و نحوه برخورد رانندگان در روز اول ابراز رضایت کردند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه