اخبار داغ

حوادث؛

حریق منزل مسکونی در قزوین یک مصدوم برجای گذاشت+تصاویر

حریق منزل مسکونی در قزوین یک مصدوم برجای گذاشت+تصاویر
رئیس ایستگاه شماره هفت سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: آتش‌سوزی یک باب منزل مسکونی ویلایی در جاده امامزاده اباذر قزوین با تلاش آتش نشانان اطفاء شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا امیری خسروبیگی، در گفت‌وگو با  صبح قزوین اظهار کرد: در تماس مردمی با سامانه 125 آتش نشانی قزوین در ساعت 17 و 18 دقیقه روز جمعه 26 آبان ماه سال جاری از آتش سوزی یک باب منزل مسکونی واقع در جاده امامزاده اباذر قزوین خبر داده شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,

وی افزود: با وقوع این حادثه بلافاصله نیروهای اطفاء حریق از ایستگاه‌های باغ دبیر و پونک در محل حادثه حاضر و مشاهده کردند آشپزخانه و یکی از اتاق‌های مجاور آن طعمه حریق شده و شعله‌های آتش به سرعت در حال گسترش و سرایت به سایر قسمت‌ها است.
,
,
, ,

رئیس ایستگاه شماره هفت آتش نشانی و خدمات ایمنی قزوین با اشاره به شدت حریق بیان کرد: آتش نشانان اعزامی بلافاصله پس از رسیدن به محل نسبت به ایمن سازی صحنه حادثه اقدام کرده و با استفاده از دستگاه تنفسی و تجهیزات ویژه آتش نشانی خود را به کانون حریق رسانده و با حداقل خسارت ممکن شعله های سرکش آتش را مهار و از بروز خسارات بیشتر جلوگیری کردند. 
,
,
, ,

وی ادامه داد: نیروهای عملیاتی پس از تخلیه کامل دود با استفاده از دستگاه توربوفن و ایمن سازی محل، نسبت به تحویل محل حادثه به مالک اقدام نموده و به ماموریت خود پایان دادند. 
,
,
, ,

خسروبیگی گفت: در این حادثه یک نفر از ساکنین ساختمان دچار سوختگی از ناحیه دست و پا شد که جهت اعزام به مراکز درمانی تحویل امدادگران اورژانس حاضر در محل حادثه شد.
,
, ,



انتهای پیام/
, ,
, ,
, ,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه