اخبار داغ

سخنگوی سازمان بسیج سازندگی سپاه فتح استان خبر داد؛

بسیج سازندگی تکیه گاه امر بازسازی و کمک رسانی در کرمانشاه /فعال بودن ۱۷ پروژه محرومیت زدایی در استان توسط بسیج سازندگی

بسیج سازندگی تکیه گاه امر بازسازی و کمک رسانی در کرمانشاه /فعال بودن ۱۷ پروژه محرومیت زدایی در استان توسط بسیج سازندگی
عصر امروز نشست خبری سازمان بسیج سازندگی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور اصحاب رسانه در محل این سازمان برگزار گردید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از چهارفصل؛ صبح امروز سید علی ساداتی در نشست خبری سازمان بسیج سازندگی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به عملکرد بسیج سازندگی گفت:بیش از سه هزار برنامه در طول سال پوشش داده می شود که بحث زلزله کرمانشاه را طبق آخرین اخبار بسیج سازندگی بعنوان تکیه گاه امر بازسازی و کمک رسانی در کرمانشاه برعهده گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چهارفصل؛,

, ,

وی گفت:از برنامه های بسیج سازندگی می توان به اعزام بیست گروه جهادی به نقاط محروم، برگزاری برنامه شکوه هجرت و طلایه داران مقاومت که بصورت فراگیر و با حضور مسئولان کشوری برگزار خواهد شد.

,

, ,

سخنگوی بسیج سازندگی سپاه فتح اظهار کرد: عرضه و فروش محصولات اقتصاد مقاومتی در سطح استان، تهیه بیست قلم جهیزیه برای زوجین بی بضاعت با اقلام ضروری در سطح استان که ارزش ریالی برای هر زوج چیزی قریب به 12 میلیون تومان می باشد، افتتاح سه طرح به نیابت از 33 طرح پروژه های محرومیت زدایی در سطح استان انجام می گیرد.

,

, ,

وی با اشاره به ملزومات ضروری خانواده های بی بضاعت  گفت: تهیه و توزیع نود و دو بسته معیشتی و هربسته بیش از چهل قلم از ملزومات ضروری خانواده های بی بضاعت، اعزام بیست اکیپ بهداشتی  و درمانی به سطح استان، اعزام یک اکیپ تخصصی بیمارستانی به سرپل ذهاب، افتتاح دو طرح بهداشت و درمانی در سطح استان، کلنگ زنی سه طرح عمرانی شامل یادمان شهدای پاتاوه و مارگون و چرام، برنامه تجلیل ار برنامه های خبرنگاران انقلابی را در روز سی ام آذرماه، تجلیل از عامران و ناهیان منکر را در سطح استان، تجلیل از جهادگران موکب حسینی را در هفته بسیج، افتتاح سی طرح در صنایع تبدیلی و مشاغل خانگی در سطح شهرستان های استان  از دیگر برنامه های این سازمان است.

,

, ,

ساداتی بیان کرد:  دو میلیارد و سیصد هزارتومان بابت طرحهای افتتاحی هزینه شده است که در بحث اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی ایجاد دو هزار و 503 هزار گارگاه را داشتیم به طوری که برای اکثر آنها شناسنامه و گواهی مهارتی صادر کرده ایم که از این کارگاه ها می توان به گلخانه،کاشت زعفران، پرورش طیور و پرندگان در سطوح مختلف اشاره کرد.

,

, ,

وی با اشاره به محور دوم گزارش عملکرد از سال 92 تا حال  تصرح کرد: چهار باب کتابخانه،  پنج باب خانه عالم، یک باب یادمان شهدای گمنام سپاه فتح، دوباب غسالخانه، یک باب حسینیه، ده باب میجد و احداث و مرمت سه استخر، احداث 45 باب پایگاه مقاومت، احداث یک نگارخانه و احداث یک پل در متطقه زیلایی از برنامه هایی بوده است که توسط این سازمان اجرا گردیده است.

,

, ,

سخنگوی بسیج سازندگی سپاه فتح اظهار کرد: 17پروژه عمرانی در دست اجرا داریم که بیش از 75درصد پیشرفت فیزیکی دارد که ده باب مصلی، سه باب یادمان شهدا در سی سخت، لنده و گچساران، یک باب کتابخانه و یک باب خانه عالم در حال پیشرفت کار می باشد.

,

, ,

وی بیان کرد:سی و پنج پروژه محرومیت زدایی از محل اعتبارات محرومیت زدایی خود سازمان که شامل سه باب خانه بهداشت، 16 باب مسجد، سه باب گلزار شهید، سه باب خانه نیازمند، سه رشته کانال کشاورزی،پنج باب خانه عالم،  احداث سه یادمان شهدای گمنام و احداث و مرمت 600 پروژه را بدست گروه جهادی در کارهای مختلف داشتیم.

,

, ,

ساداتی گفت: در حوزه بهداشت و سلامت طی سال 92  تا الان اعزام 728 تیم اکیپ تخصصی و بهداشتی به سطح استان،  برپایی پانزده بیمارستان صحرایی که شانزدهمین بیمارستان صحرایی در سرپل ذهاب با نام شهید ستار اورنگ برپا خواهد شد.

,

, ,

وی افزود: در بحث ریشه کنی بیسوادی که بیش از سه هزار و 900 نفر را در مراحل تحکیم و تعلیم تحت پوشش قرار دادیم واعزام بیش از سه هزار گروه جهادی که خدمات فرهنگی آمورشی بهداشتی در سطح استان به مردم ارائه بدهند را در برنامه  داریم. همچنین به منظور جلوگیری از ریزگردها کاشت نهال به متراژ پنجاه هکتار در سطح استان داریم.

,

انتهای پیام /

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه