اخبار داغ

مدیر عامل سازمان فرهنگی، هنری و شهرداری تبریز خبر داد:

جشنواره بین المللی تئاتر فضای باز تبریزیم برگزار می‌گردد/ ارسال پوستر جشنواره به 162 کشور جهان

جشنواره بین المللی تئاتر فضای باز تبریزیم برگزار می‌گردد/ ارسال پوستر جشنواره به 162 کشور جهان
آذرنیا گفت: پنجمین جشنواره تئاتر تبریزیم در راستای برنامه‌های تبریز 2018 به صورت بین المللی برگزار خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از آناج، حسین آذرنیا  صبح امروز در نشست خبری پنجمین جشنواره بین المللی نمایش‌های خیابانی و فضای باز تبریزیم اظهار داشت: جشنواره‌ی تبریزیم در چهار سال گذشته به طور موفق آمیز برگزار شده و پنجمین دوره از این جشنواره به صورت بین المللی برگزار خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی با بیان اینکه برنامه‌های اجرا شده منتسب به مدیران نیستد بلکه کارها به نام شهر تبریز و شهرداری تبریز است که ثبت می‌شود، ادامه داد: ایرادات دوره‌های قبل مورد بررسی قرار خواهد گرفت تا جشنواره‌ای متناسب با پیشینه‌ی تبریز برگزار گردد.

,

مدیر عامل سازمان فرهنگی، هنری و شهرداری تبریز با بیان اینکه وظیفه‌ی ذاتی ما برگزاری برنامه‌های فرهنگی است، گفت: اصحاب رسانه به عنوان دلسوزان و پیشگامان جامعه هستند و انتظار می‌رود که در این اقدام ویژه نیز هم‌ پای متولیان در جهت ارتقای فعالیت‌های هنری حضور یابند.

,

وی در خصوص زمان برگزاری پنجمین جشنواره تصریح کرد: این جشنواره طی پنج ماه از ۲۰ دی ماه با راه اندازی کارناوال شهری آغاز و شب نیمه شعبان ۱۰ اردیبهشت ۹۷ پایان خواهد یافت.

,

آذرنیا بیان کرد: طبق تفاهم نامه ایجاد شده با شهرداری تبریز در خصوص آموزش شهروندی در قالب تئاتر خیابانی و سالنی ۲۵۰ هزار دانش آموزان در این تفاهم مورد آموزش قرار خواهد گرفت.

,

این مقام مسئول خاطر نشان ساخت: تئاتر خیابانی نقش مهمی در تلطیف فضای جامعه دارد و در سال جاری مبنا را بر اجرای عمومی نمایش خیابانی اختصای داده‌ایم.

,

مدیر عامل سازمان فرهنگی، هنری و شهرداری تبریز  تاکید کرد: فراخوان جشنواره ۱ آذر ماه به ۱۶۲ کشور ارسال خواهد شد و تاکنون آلمان، فرانسه، آذربایجان، عراق، گرجستان، ارمنستان، روسیه، اوکراین و بلاروس جهت حضور در این جشنواره اعلام آمادگی نموده‌اند.

,

دبیر اجرایی پنجمین جشنواره بین المللی نمایش خیابانی نیز در این نشست بیان داشت: در بخش نخست جشنواره ۱۵ الی ۱۰ بهمن ماه مرور منتخبین جشنواره‌های دوره‌های قبل را با اجرای بیش از ۵۰ نمایش به دور از رقابت خواهیم داشت.

,

وی ادامه داد: بخش دوم ۱۱ بهمن الی ۲ اسفند بخش ملی و مذهبی خواهد بود و به دلیل واقع شدن چله‌ی ۲۹ بهمن، ایام دهه فجر و ایام فاطمیه محوریت نمایش‌ها در این سمت و سو خواهد بود.

,

صدیق جمال خاطر نشان ساخت: بخش سوم از ۳ اسفند الی ۲۵ اسفند با محوریت سلامت و مقاومت خواهد بود و  اجرای عمومی بخش مسابقه از ۱۶ فروردین تا ۱۰ اردیبهشت و ۵ الی ۹ اردیبهشت بخش داوری خواهد بود.

,

وی در خصوص مکان‌های برگزاری این جشنواره خاطر نشان ساخت: برخی از پارک‌های معین، فضای باز مجمتع‌های تجاری و مجتمع‌های مسکونی و مدارس خواهد بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه