اخبار داغ

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قزوین عنوان کرد؛

استکبارستیزی و سازندگی اصلی‌ترین وظیفه بسیج/ بسیجیان همواره در مقابل زیاده‌خواهی دشمنان ایستادگی خواهند کرد

استکبارستیزی و سازندگی اصلی‌ترین وظیفه بسیج/ بسیجیان همواره در مقابل زیاده‌خواهی دشمنان ایستادگی خواهند کرد
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قزوین گفت: بسیج با در اختیار داشتن سرمایه بزرگ نسل جوان، بصیرت و پیروی از رهنمودهای ولایت فقیه در مقابل زیاده‌خواهی و تهاجم دشمن در عرصه‌های مختلف ایستاده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ مهدی طاهرخانی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین در گفت‌وگو با  شاخص نیوز؛ اظهار کرد: شجره طیبه و درخت تنومند بسیج با دیدگاه و بلندنظری بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی نهادینه شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص نیوز؛,

وی افزود: بسیج توانسته در طول سالیان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در موقعیت‌ها و مسئولیت‌های بزرگ و سنگینی که به دوش داشته، در کنار دیگر اقشار جامعه به وظیفه انقلابی و جهادی خود عمل کند.

,

مدیرکل بنیاد حفظ آثار استان قزوین با بیان اینکه امروز بسیج در عرصه‌های مختلف داخلی و خارجی اثرگذار است گفت: استکبارستیزی و مقابله با دشمنان از جمله ماموریت‌های اصلی نهاد مقدس بسیج و فرهنگ بسیجی در جامعه است.

,

طاهرخانی با تصریح بر اینکه بسیجیان کارهای بزرگ جهادی را بدون مزد و هیچ چشمداشتی انجام می‌دهند ابراز کرد: بسیج در مقاطع مختلف و در همه عرصه‌ها بنا به نیاز جامعه در صحنه حضور داشته است.

,

این مسوول با بیان اینکه بسیج در عرصه‌های نظامی، اقتصادی، فرهنگی و سازندگی حضور فعال و چشمگیر دارد افزود: بسیجیان خط شکنان مبارزه با استکبار و صهیونیسم هستند.

,

وی با اشاره به اینکه بسیج مظهر مردم سالاری دینی در کشور است عنوان کرد: بسیجیان در اقتصاد مقاومتی پیش قدم هستند و در عملیاتی کردن آن نقش کلیدی دارند.

,

نیروهای بسیجی خط‌شکنان جنگ نرم هستند

, نیروهای بسیجی خط‌شکنان جنگ نرم هستند,

مدیرکل بنیاد حفظ آثار استان قزوین تصریح کرد: امروز جوانان بسیجی در مبارزه با تهاجم و شبیخون فرهنگی دشمن، با اقدام علمی و عملی وارد عرصه شده و خط شکنان جنگ نرم هستند.

,

طاهرخانی بیان کرد: بسیج با در اختیار داشتن سرمایه بزرگ نسل جوان، بصیرت و پیروی از رهنمودهای ولایت فقیه در مقابل زیاده‌خواهی و تهاجم دشمن در عرصه‌های مختلف ایستاده است.

,

وی اضافه کرد: بسیج تا کنون نیروهای بسیاری را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است و شهدای دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و شهدای هسته‌ای نمونه‌هایی از آن هستند.

,

این مسوول یادآور شد: در زلزله کرمانشاه شاهد بودیم که نیروهای بسیجی از اولین نیروهایی بودند که در صحنه حاضر شدند و همه توان خود را برای  کمک به آسیب‌دیدگان به کار گرفتند.

,

مدیرکل بنیاد حفظ آثار استان قزوین گفت: تربیت نیروهای جوان انقلابی و متعهد از دیگر وظایف نهاد مقدس بسیج است که توانسته با برگزاری حلقه‌های صالحین در مساجد که به عنوان پایگاه‌های اصلی انقلاب بودند این امر را دنبال کند.

,

وی افزود: امروز بسیج برای ترویج اندیشه و نگاه انقلابی در جامعه باید بصیرت و آگاهی لازم را داشته باشد و اخلاق انقلابی، سرعت عمل و موقعیت شناسی از ویژگی‌های یک بسیجی واقعی است.

,

طاهرخانی در پایان افزود: دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و مقاومت از مهم‌ترین الگوهایی است که باید سرلوحه تمامی کارهای بسیجیان قرار گیرد.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه