اخبار داغ

فرمانده حوزه خوهران دلوار:

همایش شهیدان زن با حضور خانواده شهیدحججی دردلوار برگزار می شود

همایش شهیدان زن با حضور خانواده شهیدحججی دردلوار برگزار می شود
فرمانده حوزه خوهران دلوار از برگزاری دومین همایش شهیدان زن با حضور خانواده شهیدحججی دردلوارخبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سکینه شیری فرمانده حوزه خواهران دلوار در گفتگو باخبرنگار سپاس گفت: دومین همایش شهیدان زن به مناسبت هفته بسیج با حضورخانواده شهیدمدافع حرم محسن حججی در دیار شهید رئیسعلی دلواری برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

وی افزود: شهدا مایه سربلندی، افتخار و عزت ایران هستند و برگزاری یادواره‌ها و گرامیداشت یاد و خاطره این غیور مردان و زنان پاسداشت بخشی از رشادت‌های آنان است.

,

شیری اظهار کرد: پاسداری از خون شهدا و ارزش‌های انقلاب اسلامی مهم‌ترین رسالت کنونی ما است که در این عرصه نباید از هیچ تلاشی دریغ کنیم.

,

وی تصریح کرد: به همین جهت برای گرامیداشت یاد شهدا، حوزه خواهران فاطمه زهرا (س) دلوار با همکاری پایگاه مقاومت روستای محمد عامری در نظر دارد یادواره شهدا را در نقاط مختلف بخش دلوار برگزار کند که از این سلسله برنامه‌ها تجلیل از خانواده های شهدای مدافع حرم در بخش دلوار است.

,

فرمانده حوزه خواهران دلوار با بیان اینکه  این همایش راس ساعت 15 روز پنج شنبه در حسینیه روستای محمد عامری برگزار می شود، اظهار داشت: این همایش با حضور تمامی بسیجیان خواهر،فرماندهان و مسئولان ادارات بخش دلوار و از جمله برنامه های متنوع فرهنگی و مسابقات دلنوشته نیز برگزار می شود.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه