اخبار داغ

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان قزوین خبر داد:

کشف بیش از ۴ تن مرغ غیرقابل مصرف در یکی از کشتارگاه‌های قزوین

کشف بیش از ۴ تن مرغ غیرقابل مصرف در یکی از کشتارگاه‌های قزوین
رئیس اداره دامپزشکی شهرستان قزوین گفت: در یکی از کشتارگاه های طیور شهرستان قزوین محموله ای از گوشت مرغ تاریخ گذشته به وزن تقریبی 4هزار و 100کیلوگرم کشف شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دکتر عیسی غیاث یزدی رئیس اداره دامپزشکی شهرستان قزوین در گفت‌وگو با  شاخص نیوز؛ اظهار کرد: اداره دامپزشکی شهرستان قزوین در راستای اطمینان بخشی از سلامت و کیفیت گوشت مرغ عرضه شده در سطح شهرستان، از ابتدایی ترین مراحل تولید یعنی از مرحله جوجه ریزی تا مرحله ورود به کشتارگاه نظارت دارد و به صورت دوره ای کارشناسان اداره دامپزشکی از کشتارگاه ها بازرسی به عمل خواهند آورد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص نیوز؛,

غیاث یزدی تصریح کرد: در همین بازرسی ها که در یکی از کشتارگاه ها انجام گرفت بیش از ۴هزار کیلوگرم مرغ مشکوک به فساد در سردخانه کشتارگاه کشف که با توجه به دستورالعمل های دامپزشکی از محموله نمونه برداری شد که نتایج به دست آمده حاکی ازغیر قابل مصرف بودن محموله می باشد.

,

یزدی خاطر نشان کرد: عوامل زیادی بر رشد باکتری و متعاقب آن فساد گوشت تاثیر دارد منجمله شرایط حمل نامناسب و گاهاً نگهداری فرآورده خام دامی در شرایط برودتی نامناسب لذا توصیه می­‌شود حمل و جابجایی هر گونه فرآورده خام دامی با رعایت اصول بهداشتی صورت پذیرد تا از بروز چنین مشکلاتی پیشگیری شود.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه