اخبار داغ

واکنش جانشین سپاه استان به اظهارات خباز:

کسانی که می گویند هدف از برگزاری یادواره شهدا "تخریب دولت" است مستندات خود را ارائه کنند

کسانی که می گویند هدف از برگزاری یادواره شهدا "تخریب دولت" است مستندات خود را ارائه کنند
جانشین سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: در مجموعه بسیج هیچ ظرفیتی وجود ندارد و نخواهد داشت که با گرایشات سیاسی توام باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، سرهنگ پاسدار منصور شوقانی جانشین سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در جمع خبرنگاران در خصوص اظهارات برخی مقامات استان مبنی برتخریب دولت در یادواره های شهدای استان گفت: یادواره های شهدا با این نگاه که ظرفیت و فرصتی برای تبیین جایگاه شهدا در عرصه های دینی، فرهنگی و اجتماعی است برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

شوقانی در ادامه گفت: یادآوری و معرفی فرهنگ ایثار و شجاعت محور یادواره های شهدا است و این مبنا در همه این برنامه ها لحاظ می شود.

,

وی با تاکید بر اینکه اظهارات صورت گرفته در رابطه با تخریب دولت در یادواره های شده باید مستند و مستدل باشد تصریح کرد: در مجموعه بسیج هیچ ظرفیتی وجود ندارد و نخواهد داشت که با گرایشات سیاسی توام باشد لذا کسانی که رویکرد یادواره های شهدا را تخریب دولت می دانند باید شواهد و مستندات خود را ارائه کنند.

,

جانشین سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه خدمت رسانی به مردم در عرصه های مختلف از سیاست های مجموعه بسیج است خاطرنشان کرد: یکی از مواردی که در یادواره های شهدا ارائه می شود تقویت روحیه ایستادگی، شجاعت و مقاومت است که با معرفی رشادت ها و جانفشانی های جوانان در 8 سال دفاع مقدس ودر دوران کنونی نیز در جبهه های مقاومت صورت می گیرد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه