اخبار داغ

معاونت اجتماعی فرهنگی هنری شهرداری تبریز عنوان کرد؛

تبدیل تبریز در سال 2018 به کانون توجهات/ هفت شهر خواهر خوانده تبریز می‌شوند

تبدیل تبریز در سال 2018 به کانون توجهات/ هفت شهر خواهر خوانده تبریز می‌شوند
حجت الاسلام حمیدی گفت: برنامه‌های تدوین شده برای سال 2018 تبریز را به مرکز توجهات ملی و بین المللی مبدل خواهد ساخت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از آناج، حجت الاسلام احمد حمیدی صبح امروز در نشست خبری پنجمین جشنواره‌ی بین المللی نمایش‌های خیابانی و فضای باز "تبریزیم" با اصحاب رسانه اظهار داشت: این جشنواره یکی از برنامه‌های مهم در راستای رویداد بین المللی تبریز ۲۰۱۸ و در راستای آموزش فرهنگ عمومی و آموزش فرهنگ شهروندی و ارتقای فرهنگ گردشگر پذیری برگزار خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی بازنمایی پتانسیل‌ها و جایگاه فرهنگی، اجتماعی علمی تبریز، تولید آثار نمایشی ممتاز مبتنی بر آموزش شهروندی، بازنمایی خدمات انجام گرفته توسط خادمین شهر، نمایش مشکلات شهروندی در قالب هنری و انعکاس هنرمندانه‌ی زیبایی‌های فضای شهری را از جمله‌ی اهداف این جشنواره عنوان کرد.

,

معاونت اجتماعی فرهنگی هنری شهرداری تبریز در خصوص تبریز ۲۰۱۸ اذعان کرد: رویداد حیاتی تبریز ۲۰۱۸ که رویدادی بلاتکرار است، می‌تواند آبروی تبریز باشد و اگر به خوبی مورد پرداخت قرار نگیرد صدمات جبران ناپذیری وارد خواهد ساخت.

,

این مقام مسئول تاکید کرد: در استان شش کمیته تخصصی از یک سال و نیم گذشته در حال فعالیت هستند و تنها در کمیته تبلیغات ۷۳ عنوان برنامه در سطح تبریز، ملی و بین المللی اجرا شده و پیش بینی شده که ۸۰ عنوان برنامه هم با شروع سال ۲۰۱۸ اجرایی گردد.

,

معاونت اجتماعی فرهنگی هنری شهرداری تبریز اذعان داشت: هدف این است که در سطح ملی و بین المللی تبریز را به کانون توجهات بین المللی مبدل و مفاخر، مشاهیر، تاریخ و گذشته‌ی تبریز را نمایان سازیم.

,

وی با اشاره به اینکه اصحاب رسانه در انعکاس این عناوین باید پایه‌ کار باشند، متذکر شد: نقش حیاتی اصحاب رسانه در خصوص رویداد تبریز۲۰۱۸ مطالبه گری از دولتمردان، صاحبان مناصب و هر کسی که مسئولیتی در این شهر دارد، می‌باشد.

,

این مقام مسئول متذکر شد: بخش دیگر از مسئولیت همراه کردن مردم است، متاسفانه در مردم انتظار نادرستی ایجاد شده است که باید این ذهنیت توسط اصحاب رسانه تصحیح شود.

,

حجت الاسلام حمیدی خاطر نشان ساخت: این رویداد فرهنگ محور است و با این وضعیت اقتصادی نخواهیم توانست تحول عمیق در زیر ساخت‌های شهری داشته باشیم.

,

معاونت فرهنگی هنری شهرداری تبریر خاطر نشان ساخت: باید محوریت این باشد که تبریز را به عنوان شهری گردشگر پذیر معرفی نماییم و مردم در این رویداد به عنوان میزبانان اصلی نقش مهمی دارند.

,

وی با بیان اینکه با برگزاری هفته فرهنگی نقش دیپلماسی خود را ایفا خواهیم کرد، افزود: هفت عنوان هفته فرهنگی در کشورهای مختلف برگزار شده و با برخی شهرها پروتکل خواهر خواندگی امضا خواهد شد.

,

این مقام مسئول اذعان کرد: برگزاری ۴۰ عنوان نمایشگاه در چهل کشور برای معرفی جاذبه‌های تبریز، برگزاری ۱۰ شب شعر با محوریت استاد شهریار و پروین اعتصامی برای هم وطنان ۱۰ کشور، همایش معرفی سه علامه برای هم وطنان ۱۰ کشور، نمایشگاه بزرگ تبریز در گذر تاریخ در تبریز، اجلاس شهرداران جهان اسلام و شهرهای منطقه قفقاز در تبریز، اجلاس خبرنگاران رسانه های تخصصی گردشگری در تبریز، جشنواره‌ی بین المللی نمایش خیابانی، جشنواره‌ی بین المللی کاریکاتور، جشنواره‌ی بین المللی فیروزه، هفته‌های فرهنگی در شهرهای خواهرخوانده تبریز و برگزاری همایش اتحادیه رادیو و تلویزوین های اسلامی از جمله‌ی برنامه‌های این سال خواهد بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه