اخبار داغ

در دیدار فرمانده سپاه فتح با امام جمعه یاسوج مطرح شد؛

همه پیغمبران و امامان ما بدون هیچ توقعی بسیجی بودند/ اولین محموله کمک های مردمی به ظرفیت ۵۱ کامیون به کرمانشاه ارسال شد

همه پیغمبران و امامان ما بدون هیچ توقعی بسیجی بودند/ اولین محموله کمک های مردمی به ظرفیت ۵۱ کامیون به کرمانشاه ارسال شد
سردار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد: پس از وقوع زلزله کرمانشاه، بسیجیان سراسر استان وارد کار شدند و فراخوان عمومی اعلام کردند که نهایتا اولین محموله کمک های مردمی به ظرفیت ۵۱ کامیون اقلام و وسایل مورد نیاز زلزله زدگان به استان کرمانشاه ارسال شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از چهارفصل؛  به مناسبت آغاز هفته بسیج فرمانده سپاه فتح و جمعی از پرسنل آن با حضور در دفتر امام جمعه شهر یاسوج با وی دیدار کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چهارفصل,

, ,

سردار یدالله بوعلی در این دیدار حلول ماه ربیع الاول را تبریک گفت و اظهار کرد که سپاه تحت فرامین ولایت فقیه تا نابودی دشمنان اسلام پیش خواهد رفت و در این راه  نقش آفرینی خواهد کرد.

,

, ,

وی افزود : بسیج در تمامی عرصه ها حضوری با نشاط دارد ، هم در جبهه های دفاع مقدس و هم در بسیج سازندگی موفق عمل نموده و در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز کارهای مفیدی انجام داده و مثمرثمر بوده است.

,

, ,

فرمانده سپاه فتح در ادامه بیان کرد : در تمامی کارهای خدماتی و فرهنگی و درمانی گامهای موثری برداشته شده است ، سپاه و بسیج در اربعین امسال  در برپایی موکب ها ارادت خویش را به محضر اباعبدالله الحسین (ع) به نمایش گذاشتند.

,

, ,

وی افزود : برای خدمت رسانی به زائرین اربعین از شهرستان باشت تا کربلای معلی 26 موکب برپا شد و خوشبختانه خدمات خوبی توسط موکب های استان به زائرین ارائه شد.

,

, ,

سردار بوعلی به کمک های مردمی جمع آوری شده مردم استان برای زلزله زدگان کرمانشاه اشاره کرد و افزود : پس از وقوع این زلزله ، بسیجیان سراسر استان وارد کار شدند و فراخوان عمومی اعلام کردند که نهایتا اولین محموله کمک های مردمی به ظرفیت 51 کامیون اقلام و وسایل مورد نیاز زلزله زدگان به استان کرمانشاه ارسال شدند .

,

, ,

امام جمعه یاسوج در این جلسه گفت: شکر خدای را در زمانی قرار گرفتیم که در بهترین زمان و در میان بهترین مردم قرار گرفته ایم. علمای دین در طول تاریخ زحمات زیادی کشیدند و انسانهای برجسته ای تربیت کردند  تا اینکه در زمان امام راحل و مقام عظمای ولایت ایم نعمت شامل حال ما در زمان انقلاب اسلامی ایران گردیده است.

,

, ,

حجت الاسلام حسینی در ادامه بیان کرد: تا انسان اصلاح نشود و پاک نباشد نمی تواند دیگران را اصلاح کند و ما باید اصلاح کردن را از خودمان شروع کنیم. هرکس خودش را اصلاح کرد و آلودگی ها را از خودش پاک کرد خداوند امر دنیا و آخرتش را اصلاح خواهد کرد.

,

, ,

وی ادامه داد: پاک شدن و ملزم شدن به اصلاح کردن یک درخت تنومندی هست که ار هیچ باد و طوفانی هراس ندارد، شرطش این است که راه را پیدا کنیم و باید اول خودمان را اصلاح کنیم و خدا را شکر زمینه این کار فراهم می باشد.

,

ایشان گفت: اگر کسی خداوند نعمتی را که بهش داده است شکر گذار نباشد اون نعمت از کفش خواهد رفت، انسانهای ایمان دار تنها اسلحه ای است  که اسلام آن را می سازد و بر تمامی اسلحه های پیشرفته جهان برتری دارد.

,

, ,

امام جمعه یاسوج در ادامه با تبریک هفته بسیج هفته اظهار کرد: تمامی پیغمبران و یاران اولیه امامان بدون هیچ توقعی بسیجی بودند. بسیج یک جمعیت و انسانهای به خدا پیوسته ای هستند که بدون هیچ  توقع و بی نام و نشان در تمامی صحنه ها حضور موفق دارند.

,

, ,

حسینی در پایان گفت: مولا علی(ع) اولین بسیجی می باشد که در هر میدانی وارد شد موفق بودند و یار ضعفا و دشمن اغنیا بودند. بسیجیان ما در هر موردی وارد عمل شدند از میدان کارزار سرافراز بیرون آمدند، دشمنان اسلام و استکبار با ورود به عراق و سوریه و علم کردن ابوبکر بغدادی بعنوان خلیفه الرحمان و ایجاد داعش سعی در نابودی اسلام را داشتند که به لطف خدا و همین بسیجیان و سپاه نابود و ناکام ماندند.

,

انتهای پیام /

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه