اخبار داغ

سرپرست جدید اداره پست شهرستان بروجن معرفی شد

سرپرست جدید اداره پست شهرستان بروجن معرفی شد
طی مراسمی با حضور جمعی از مسئولین سرپرست جدید اداره پست شهرستان بروجن معرفی و از خدمات رئیس سابق این اداره قدردانی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کلار، در آئینی و طی حکمی سرپرست جدید اداره پست شهرستان بروجن معرفی و از خدمات نورا... احمدی رئیس سابق این اداره قدردانی شد.

علی محمد مرادی سرپرست فرمانداری بروجن در این مراسم با اشاره به رسالت های جدید و پیشرفت هایی که در تکنولوژی کشورحاصل شده است، گفت: با ورود تکنولوژی و اقتضای زمان و تغییر رویکردها، شرکت پست از حالت سنتی بیرون آمده و با توجه به نوع فعالیت و ارائه خدمات به صورت اینترنتی کارهای مردم آسانتر از گذشته شده که امید است اداره پست افزون بر گذشته در انجام وظایف خود موفق باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کلار,
,
,

مرادی همچنین از نهادنیه کردن کسب و کار دیجیتال در روستاهای این شهرستان خبر داد و گفت: ایجاد کسب و کار دیجیتال و خرید و فروش اینترنتی به خصوص در بحث صنایع دستی و گز در این شهرستان یکی از عوامل پیشرفت و رونق اقتصادی است.

,

حسین عنایتی مدیرکل پست چهارمحال و بختیاری نیز در این مراسم گفت: پست بستر مناسبی برای تحقق دولت الکترونیک در کشور است، که در این راستا زیر ساخت این پروژه در پست فراهم شده و با تکمیل آن تمام سازمان هایی که به نوعی در زمینه ارائه خدمات با مکان در ارتباط هستند از این بانک اطلاعاتی بهره خواهند برد.

,

وی به خدمات و مأموریت های جدید پست هم اشاره کرد و در زمینه خدمات نیابتی سایر دستگاه ها از فرماندار خواست تا در جلسات شورای اداری شهرستان و کار گروه فرعی دفاتر پیشخوان از ظرفیت های قانونی خود برای همکاری ادارات در جهت واگذاری خدمات به پست و پیشخوان استفاده کند.

,

گفتنی است در پایان این مراسم از خدمات نورا... احمدی که به افتخار بازنشستگی نائل آمده قدردانی و طی حکمی علی علیخانی به عنوان سرپرست اداره پست شهرستان بروجن منصوب شد.

انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه