اخبار داغ

مدیر آموزش و پرورش باخرز در زنگ ایثار و مقاومت:

بسیج از اول انقلاب تاکنون، در صف اول دفاع از ارزش‌های نظام ایستاده است

بسیج از اول انقلاب تاکنون، در صف اول دفاع از ارزش‌های نظام ایستاده است
مدیر آموزش و پرورش شهرستان باخرز گفت: بسیج به عنوان یک نیروی مردمی از اول انقلاب تاکنون، در صف اول دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی ایستاده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سلام باخرز، حسن اتحاد در مراسم نواختن زنگ ایثار و مقاومت که صبح امروز به مناسبت هفته بسیج در دبیرستان پسرانه شهید آیت برگزار شد، با تبریک هفته بسیج و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی گفت: از خرداد ماه سال ۱۳۴۲ که مردم وارد صحنه انقلاب شدند و جرقه بسیج ایجاد شد، تاکنون، بسیج به عنوان یک پایگاه و نیروی تاثیرگذار انقلابی و مردمی، در تمامی صحنه‌ها به پاسداری از ارزشها و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی، مشغول بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سلام باخرز, سلام باخرز,

 

,

وی افزود: بسیج در طول تاریخ انقلاب، چه در دوران دفاع مقدس و چه در دوران سازندگی و چه در جنگ نرم، حضور فعال داشته و نقش خود را به خوبی ایفا کرده است.

,


اتحاد ادامه داد: امروز شاهد این هستیم که دیگر کشورهای منطقه به الگو برداری از بسیج ایران روی آورده اند که حشدالشعبی در عراق و ارتش مردمی سوریه نمونه های موفقی از این الگو برداری هستند که توانستند با تکیه بر توان مردمی،تروریستهای داعشی را به نابودی بکشانند.

,
,


در پایان این مراسم از تعدادی از معلمان با بیشترین سابقه حضور در جبهه و جانبازی و فرماندهان نمونه پایگاه‌های بسیج دانش آموزی تقدیر شد.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه