اخبار داغ

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات:

93 درصد اشتغال سال 2045 را بخش خدمات از آن خودخواهد کرد

93 درصد اشتغال سال 2045 را بخش خدمات از آن خودخواهد کرد
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: بنا بر اسنادی که سازمان ملل منتشر کرده است 93 درصد اشتغال در سال 2045 در بخش خدمات و سه درصد در بخش صنعت و چهار درصد در بخش کشاورزی خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین مهری در گفت‌و‌گو با خبرنگار صبح توس؛ در خصوص تأثیر توسعه ارتباطات در مبحث اشتغال اظهار کرد: امروز «آی سی تی» پیشران توسعه است و جهت‌گیری‌های دنیا به این سمت است و طبیعتا بحث ارائه خدمات در این حوزه باعث ایجاد اشتغال‌های زیادی می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

 

,

 معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بیان داشت: بنا بر اسنادی که سازمان ملل منتشر کرده است 93 درصد اشتغال در سال 2045 در بخش خدمات و سه درصد در بخش صنعت و چهار درصد در بخش کشاورزی خواهد بود.

,

 

,

وی افزود: اینکه گفته می‌شود در سال 2045 تنها سه درصد اشتغال در بخش صنعت و چهار درصد در بخش کشاورزی خواهد بود به جهت مکانیزه شدن و آی تک و بحث رباط است، ولی به دلیل اینکه خدمات نیاز جامعه است طبیعتا اشتغال در این بخش بیشتر می‌شود.

,

 

,

مدیر عامل شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران گفت: آنچه که می‌تواند اشتغال را ایجاد کند فراهم کردن زیرساخت‌های آی تی و آی سی تی است که در زمینه‌های اسنپ و تبسی، حمل و نقل، توزیع کالا، خرید و فروش اینترنتی و مباحثی از این قبیل اشتغال بالایی را ایجاد می‌کند.

,

 

,

وی ادامه داد: طبیعتا وزارت ارتباطات زیرساخت کار را فراهم می‌کند و شرکت‌های دانش بنیان هم باید با این طراحی‌ها این خدمات را ارائه دهند که باعث اشتغال زیادی خواهد شد.

,

 

,

مهری در پاسخ به اینکه خدمات مخابرات در سطح استان چگونه است؟، پاسخ داد: تمامی شهرستانهای خراسان رضوی از خدمات مخابرات، پست و پست بانک و تلفن همراه که خود دارای اپراتورهای مختلف است پوشش دارد.

,

 

,

وی یادآور شد: این خدمات به روستاها هم پوشش داده می‌شود؛ چراکه یکی از نیازهای ضروری است که خدمات ارتباطی در سطح بالا و کیفیت بالا در شهرها و روستاهای ما وجود داشته باشد.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه