اخبار داغ

فرماندار چرداول خبرداد؛

خسارات ۱۰۰ میلیارد ریالی زلزله به شهرستان چرداول

خسارات ۱۰۰ میلیارد ریالی زلزله به شهرستان چرداول
فرماندار چرداول از خسارات ۱۰۰ میلیارد ریالی زلزله به شهرستان چرداول خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار زاگرس ، مراد یگانه درخصوص خسارت زلزله به شهرستان  چرداول اظهار داشت: در پی وقوع زلزله در استان کرمانشاه و تحت تاثیر قرار گرفتن استان ایلام از این حادثه طبیعی به علت نزدیکی شهرستان چرداول به مرکز زلزله، خسارات فراوانی به منازل مسکونی و تجاری در شهرها و روستاهای این شهرستان وارد شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار زاگرس,

وی ادامه داد: شدت زلزله باعث خسارت به سه هزار واحد مسکونی در روستاها و 2 هزار واحد مسکونی شهری شده که میزان خسارات برابر بازدیدهای صورت گرفته بین 20 تا 50 درصد است و مواردی نیز وجود دارد که تخریب منازل به 100 درصد می رسد.
فرماندار چرداول یادآور شد: بر اساس بازدیدهای میدانی و حضور کارشناسان میزان خسارات وارده به شهرستان چرداول بیش از 100 میلیارد ریال است که گزارش آن به مدیریت بحران و استاندار ایلام گزارش شده و به طور قطع پس از تصویب هیات دولت، خسارات زلزله زدگان براساس برنامه ریزی انجام شده پرداخت خواهد شد.
یگانه تاکید کرد: فرم های مخصوصی جهت ارائه میزان خسارت توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به مردم داده می شود که خسارت دیدگان واقعی در روستاها از طریق دهیاران و بخشداران و شهرها از طریق فرمانداری از تاریخ 4 تا 30 آذر مهلت دارند فرم ها را تکمیل کنند تا ضمن کارشناسی دقیق نسبت به تعیین میزان خسارات وارده، کارهای مقدماتی و قانونی صورت گیرد.

,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه