اخبار داغ

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان بندرلنگه:

دانشجویان بندرلنگه با برگزاری کلاس های آموزشی به یاری محرومان شتافتند

دانشجویان بندرلنگه با برگزاری کلاس های آموزشی به یاری محرومان شتافتند
مسئول بسیج دانشجویی شهرستان بندرلنگه، گفت: خیّر در فرهنگ ما معانی گوناگونی دارد اما این روزها به محض شنیدن این واژه فردی تصور می شود که با کمک های نقدی مشکلات دیگران را حل می کند در حالی که بسیاری از افراد که خود نیز وضع مالی خوبی ندارند می توانند خیّر باشند و نباید تاثیر خیّرین غیرمادی بر روی کیفیت زندگی نیازمندان نادیده انگاشته شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ محمدعلی خاوند، مسئول بسیج دانشجویی شهرستان بندرلنگه گفتگو با خبرنگار هرمز با اشاره طرح جدید گروه جهادی علمی بسیج، اظهار کرد: این طرح با هدف کمک درسی به دانش آموزانی است که خانوادهایشان توان پرداخت هزینه های سنگین کلاس آموزشی را ندارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان بندرلنگه با بیان چگونگی مطرح شدن این ایده، گفت: در محلات ضعیف شاهد ترک تحصیل کودکان به علت موفق نبودن در برخی دروس هستیم، معضلی که چاره منزوی کردن دانش آموز نیست.

,

خاوند ادامه داد: به گفته آموزش و پرورش، در استان هرمزگان حدود 50هزار نفر بازمانده از تحصیل داریم که به قاطعیت می توان گفت علت ترک تحصیل بسیاری از آنان مشکلات معیشتی خانواده هاست که کفاف هزینه کلاس های تقویتی را نمی دهد.

,

وی با تاکید بر معنای حقیقی خیر و نیکی، تصریح کرد: خیّر در فرهنگ ما معانی گوناگونی دارد اما این روزها به محض شنیدن این واژه فردی تصور می شود که با از قشر مرفه جامعه است و با کمک های نقدی مشکلات دیگران را حل می کند در حالی که این تعبییر تنها بخش کوچکی از دنیای وسیع کمک به هم نوعان است.

,

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان بندرلنگه با اشاره به اینکه لازمه خیّر بودن داشتن قلب بزرگ است، بیان کرد: بسیاری از افراد که خود نیز وضع مالی خوبی ندارند می توانند خیّر باشند و نباید تاثیر خیّرین غیرمادی بر روی کیفیت زندگی نیازمندان نادیده انگاشته شود.

,

خاوند با تمسک به سخن ارزشمند امام صادق (ع)، اظهار کرد: این امام بزرگوار می فرمایند هر چیزی زکاتی دارد و زکات دانش آموختن آن به اهلش است؛ ما برای افزایش کیفیت زندگی این قشر از جامعه به کمک کسانی که بتوانند در مقطع دبستان و راهنمایی تدریس کنند احتیاج داریم.

,

وی با ابراز رضایت مندی از استقبال خیّرین، گفت: تا کنون افراد زیادی که بیشتر آنان طلبه و دانشجو هستند برای کمک رسانی اعلام آمادگی کرده اند.

,

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان بندرلنگه، خاطرنشان کرد: نیازهای مادی این دانش آموزان فراموش نشده است و موسسه ای به نام پویش سبز در زمینه تهیه اقلام مورد نیاز تحصیل این دانش آموزان فعالیت می کند.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه