اخبار داغ

تاکید شهردار سنندج بر پیگیری وصول مطالبات/صیدی: پرداخت به موقع حقوق کارکنان بسیار سخت است

تاکید شهردار سنندج بر پیگیری وصول مطالبات/صیدی: پرداخت به موقع حقوق کارکنان بسیار سخت است
شهردار سنندج در اولین جلسه رسمی خود پس از معارفه در جمع معاونین شهرداری گفت: پیگیری وصول مطالبات باید با جدیت تمام پیگیری شود و در این راه هم نباید هیچگونه تبعضی قائل باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از نوای آبیدر، "حشمت الله صیدی" شهردار جدید سنندج دوشنبه شب در اولین جلسه رسمی پس از معارفه در جمع معاونین و شهرداران مناطق مختلف گفت: در حال حاضر یکی از مهم ترین مشکلات عدم پرداخت بموقع حقوق کارکنان است که متاسفانه بسیار زجر آور است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نوای آبیدر,


وی تصریح کرد: پیگیری وصول مطالبات از امروز باید با جدیت تمام پیگیری شود و در این راه هم نباید هیچگونه تبعضی قائل باشیم.

,
,


شهردار سنندج افزود: یکی دیگر از راهکارهایی که می تواند در افزایش منابع مالی شهرداری تاثیر گذار باشد مدیریت هزینه و صرفه جویی است و باید از هزینه های غیر ضرروی پرهیز شود.

,
,


صیدی ادامه داد: اعتماد یکی از بزرگترین سرمایه اجتماعی است بنابراین احترام به حقوق حقوق و تکریم شهروندان و صداقت و اخلاق مداری باید سرلوحه کار تمامی مدیران شهرداری باشد چرا که در سایه تعامل و همدلی می توان تمامی برنامه ها و طرحها خود را اجرا کرد.

,
,


وی عنوان کرد: اداره کردن شهر کار بسیار سخت و دشواری است و قطعاً شهرداری بدون حمایت و همکاری تمامی دستگاهها و همچنین مردم نمی تواند به راحتی فعالیت کند.

,
,


شهردار سنندج به مدیران شهرداری توصیه کرد که با وفاق، همدلی، اتحاد و برنامه ریزی صحیح و جامع در جهت خدمات رسانی شایسته به شهروندان و رفع مشکلات و معضلات سطح شهر گام بردارید. 

,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه