اخبار داغ

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع)شهرستان البرز:

بسیج تنها مختص سپاه نیست/وظیفه ذاتی بسیج دفاع از ارزش‌های نظام و اسلام است

بسیج تنها مختص سپاه نیست/وظیفه ذاتی بسیج دفاع از ارزش‌های نظام و اسلام است
فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع)شهرستان البرز گفت : بسیج مختص سپاه نیست همه آحاد ملت بسیجی هستند ما تمام مردم ایران را بسیجی می دانیم پشتوانه بسیج همین مردم هستند ، ما باید در عملکردها خودمان را خادم ملت بدانیم و فقط حرف نباشد بلکه عمل کنیم .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  ندای البرز به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج ،صبح امروز  مسئولین و بسیجیان شهرستان البرز با امام جمعه شهر الوند دیدار کردند .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای البرز,

حیدری فرمانده سپاه ناحیه البرز در این دیدارگفت : از اولین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی استکبار جهانی دید که منافعش در منطقه به خطر افتاده است دشمنی خودشان را شروع کردند .
وی افزود : در داخل کشور نیز افرادی بودند که با نظام جمهوری اسلامی ایران مخالفت کردند و با کمک آمریکا در داخل کشور مشکلاتی را برای جمهوری اسلامی ایران به وجود آوردند و هدفشان این بود که انقلاب نو پای ما را از بین ببرند .
وی بیان داشت : حضور مردم و بسیجیان در جنگ تحمیلی بود که توانستیم در مقابل استکبار جهانی بایستیم و مقاومت کنیم و بعد جنگ تحمیلی بسیج در سازندگی مناطق جنگ زده و محروم مشغول به کار شد .
وی ادامه داد : یکی از وظایف ذاتی بسیج این است که از انقلاب اسلامی و ارزش های انقلاب اسلامی دفاع کند ، همه ماموریت های بسیج در دل همین ماموریت بسیج نهفته است و ما بدون هیچ محافظه کاری دنبال این هستیم که انقلاب را حفظ کنیم و به دستان مبارک ولی عصر (عج) برسانیم .
وی ابراز داشت : تفکر بسیجی بود که عراق و سوریه را از لوس وجود داعش پاک کرد و اگر این اتفاق نمی افتاد و ما در سوریه و عراق حضور پیدا نمی کردیم قطعا همانطور که رهبری فرمودند داعش در همدان و کرمانشاه حضور پیدا می کردند .
حیدری تاکید کرد : بسیج مختص سپاه نیست همه آحاد ملت بسیجی هستند ما تمام مردم ایران را بسیجی می دانیم پشتوانه بسیج همین مردم هستند ، ما باید در عملکردها خودمان را خادم ملت بدانیم و فقط حرف نباشد بلکه عمل کنیم .
فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز گفت : من به عنوان فرمانده بسیج این شهر مدیون بسیج هستم اگر بسیج نبود من فرمانده سپاه نبودم اگر تفکر فرهنگ بسیجی نبود مسولین ماهم نبودند .
وی خطاب به امام جمعه شهر الوند افزود : شما به نمایندگی از ولی امر مسلمین وما در اینجا حضور پیدا کردیم تا ما تجدید بیعت کنیم با آرمان های انقلاب اسلامی و ارزش های انقلاب اسلامی ، بدون هیچ محافظه کاری در کنار انقلاب هستیم و جانمان را فدای انقلاب اسلامی می کنیم .
وی با تشکر از فرماندهان حوزه و اقشار بسیج گفت : بیش از ۱۵۰ عنوان برنامه در هفته بسیج برگزار خواهد شد که مهمترین آن تجمع بزرگ بسیجیان شهرستان البرز در ورزشگاه یادگار امام شهر الوند است .
وی در ادامه بیان کرد :دشمنان دنبال این هستند که بین مسوولین اختلاف بیاندازند ، در بحث زلزله کرمانشاه دشمن از بیرون دنبال این است بین سپاه و ارتش و دولت اختلاف بیاندازد و کانال تلگرامی آمد نیوز تخم اختلاف افکنی را بین دولت و مردم ، سپاه و ارتش را می اندازد .
وی در پایان افزود : سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین دو روستا از روستا های زلزله زده استان کرمانشاه را در اختیار گرفته تا آنجا را بازسازی کنند و از فرماندار و امام جمعه شهر الوند و با اتحاد و کمک بیاییم این مناطق که مختص استان قزوین است را بازسازی کنیم .

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه