اخبار داغ

هفته پنجم لیگ برتر فوتبال بانوان؛

کسب چهارمین پیروزی دختران فوتبالیست سنندجی/ نماینده خرم آباد مقابل راه یاب ملل سنندج زانو زد

کسب چهارمین پیروزی دختران فوتبالیست سنندجی/ نماینده خرم آباد مقابل راه یاب ملل سنندج زانو زد
در هفته پنجم رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان کشور، تیم راه یاب ملل سنندج با پنج گل تیم خیبر خرم آباد را با اقتدار شکست داد و چهارمین پیروزی مسابقات را به دست آورد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از نوای آبیدر، هفته پنجم رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان باشگاه های کشور در شهرهای مختلف پیگیری شد و یکی از این دیدارها روز دوشنبه در سنندج انجام گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نوای آبیدر,


نماینده استان کردستان به منظور جان باختن تعدادی از هموطنان کرمانشاهی و آسیب دیدگان زلزله اخیر با لباس تمام مشکی در زمین حاضر شدند و با این کار همدردی خود را اعلام کردند.  

,
,


در این دیدار که شاگردان بیان محمودی که از ابتدای بازی خوب و منسجم ظاهر شدند و توانستند بر تیم حریف غلبه کنند و با نتیجه پنج بر یک پیروز میدان شوند.
در این رقابت ها 12 تیم از باشگاه های کشور حضور دارند و دیدارهای خود را در یگ گروه به صورت رفت و برگشت برگزار خواهند کرد.

,
,
,


در این دیدار زهرا حاتم نژاد و فاطمه قاسمی هرکدام دو گل و فاطمه اردستانی یک گل را برای تیم راه یاب ملل سنندج به ثمر رساندند.

,
,


تیم های راه یاب ملل سنندج، آذرخش تهران، آینده سازان میهن نجف آباد، خیبر خرم آباد، استقلال خوزستان، پالایش گاز ایلام، شهرداری سیرجان، شهرداری بم، ذوب آهن اصفهان، فولاد بوشهر، قشقایی شیراز و همیاری ارومیه در این رقابت ها به مصاف هم می روند.

,
,


در ترکیب تیم راه یاب ملل سنندج، فاطمه صادقی، اسرین خالدی، بینا کریمی، بشرا بنفشی، هستی سهرابی فر، سرشین کمانگر، زهره جلالی، فاطمه مخدومی، سمیه خرمی، فاطمه قاسمی، رقیه شهبازی، زهرا خواجوی، زهرا حاتم نژاد، فاطمه عزیزی، زهرا فتاحی فر. هلاله عبدالهی، فاطمه اردستانی حضور دارند.

,
,


همچنین شرمین رحمتی مدیر فنی، بیان محمودی سرمربی، راشین حمیدی مربی دروازه بانان، سمیه مصطفاپور به عنوان مربی بدنساز نماینده استان کردستان را در این بازی هدایت و همراهی کردند.

,
,


تیم راه یاب ملل روز شنبه چهارم آذرماه در هفته ششم رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان باشگاه های کشور میهمان ذوب آهن اصفهان خواهد بود.

,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه