اخبار داغ

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه:

شکست داعش به معنای پایان دوران امپراطوری آمریکایی ها در منطقه است

شکست داعش به معنای پایان دوران امپراطوری آمریکایی ها در منطقه است
مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران شکست داعش را به معنای پایان دوران امپراطوری آمریکایی ها در منطقه دانست و گفت: آمریکایی ها با هزینه های بسیار زیاد و استفاده ابزاری از تروریست و همچنین تجهیز کمک های تروریستی، قصد داشتند تا سلطه خودشان را احیا و مجددا در منطقه مسلط شوند که به حول و قوه الهی با شکست مواجه شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار یدالله جوانی مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در گفتگو با انقلاب نیوز در خصوص موفقیت های جبهه مقاومت در عراق و سوریه و شکست داعش اظهار داشت: بحمدالله شکست داعش در منطقه رقم خورد و وعده سرلشگر سلیمانی تحقق پیدا کرد.

وی شکست داعش را به معنای پایان دوران امپراطوری آمریکایی ها در منطقه دانست و افزود: آمریکایی ها با هزینه های بسیار زیاد و استفاده ابزاری از تروریست و همچنین تجهیز کمک های تروریستی، قصد داشتند تا سلطه خودشان را احیا و مجددا در منطقه مسلط شوند که به حول و قوه الهی با شکست مواجه شدند.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران ادامه داد: شکست داعش یک پیروزی بزرگ و راهبردی برای ملت های منطقه، مقاومت و خصوصا دو ملت عراق و سوریه است.

جوانی تصریح کرد: امروز مقاومت از نظر موقعیت در منطقه بهترین وضعیت را دارد؛ چرا که در این وسعت سرزمینی بسیار زیاد گروه های مقاومت با یکدیگر اتصال پیدا کرده و در جغرافیای وسیع از آنچنان موقعیتی برخوردار هستند که می توانند به کمک ملت های منطقه نظم جدیدی را به منطقه غرب آسیا بدهند.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در پایان خاطرنشان کرد: درواقع می توان گفت که از این به بعد آمریکایی ها و متحدانشان به دلیل قدرت یابی مقاومت در منطقه کمترین تاثیرگذاری را در منطقه می توانند داشته باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, انقلاب نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه