اخبار داغ

آیت الله موحدی کرمانی:

پیروزی جبهه مقاومت بر داعش تحقق وعده الهی بود/پیروزی نهایی نتیجه استقامت و پایداری است

پیروزی جبهه مقاومت بر داعش تحقق وعده الهی بود/پیروزی نهایی نتیجه استقامت و پایداری  است
آیت الله موحدی کرمانی گفت: ان شالله خداوند مردم را بیشتر یاری کند و توفیقات آنها را زیادتر نماید؛ مانیز باید پند گرفته و بدانیم نتیجه استقامت و پایداری، پیروزی های نهایی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت الله محمدعلی موحدی کرمانی در گفتگو با پایگاه خبری ناب نیوز ضمن تبریک پیروزی جبهه مقاومت بر داعش و برچیده شدن بساط این گروه تکفیری گفت: این یکی از مظاهر وعده های خداست که فرمود شما در مقابل دشمنان بایستید، مقاومت و دفاع کنید و در پی سرکوب آنها برآیید که ذات مقدس الهی به شما کمک می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری ناب نیوز,

عضو جامعه روحانیت مبارز ابراز کرد: به لطف خداوند این وعده تحقق یافت و هرچه در این زمینه سخن بگوییم کم است؛ نمی توانم مراتب سرور و خوشحالی خود را در این زمینه ابراز کنم.

,

وی تاکید کرد: مرجعیت، مردم و دولت کشور عراق و نقش موثر برادر عزیزمان سردار سلیمانی در ریشه کن کردن این عناصر فاسد بسیار موثر بود و این درسی برای ماست که مبادا برخی ناامید شوند و گمان کنند نمی شود.

,

آیت الله موحدی کرمانی با تاکید بر اینکه با استمداد از خداوند همه مشکلات قابل حل است، خاطرنشان کرد: ان شالله خداوند مردم را بیشتر یاری کند و توفیقات آنها را زیادتر نماید؛ مانیز باید پند گرفته و بدانیم نتیجه استقامت و پایداری، پیروزی های نهایی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه