اخبار داغ

حواشی یک دیدار سر زده؛

پای درس رهبر انقلاب، زنگ مردم‌داری

پای درس رهبر انقلاب، زنگ مردم‌داری
دیدار روز گذشته رهبر انقلاب با مردم زلزله زده کرمانشاه نمونه‌ای بارز از اخلاق مدیران انقلابی را به نمایش گذاشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از آناج، حضور سرزده و البته صمیمانه‌ی رهبر انقلاب بازخوانی ارکان نظامی بود که به زعامت امام خمینی(ره) در دهه پنجاه به پشتوانی همه‌ جانبه‌ی مردم به ویژه مستضعفین و پابرهنگان به منصه‌ی ظهور رسید و آنچنان درخشیدن گرفت که استکبار جهانی را با خواری و زبونی مثال زدنی مواجه ساخت و در کنج عزلت فرو برد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

صبح روز گذشته دیدار بدور از تشریفات، گارد نظامی و ضد شورشیِ مقام معظم رهبری به عنوان عالی‌ترین مقام کشور با مردم زلزله‌زده روستاهای کرمانشاه نوری از امید در دل امت مستضعف تاباند. چه آنکه برخورد پدرانه و بدور از تکلف ایشان نشاط گرفته از مکتبی است که در آن درس مردم‌داری آموخته‌اند. وگرنه با هیچ استدلال دیگری در آغوش گرفتن کودکان حادثه دیده با عمامه‌ای خاکی را نمی‌توان تاویل کرد.

,

درسی که متاسفانه سایر مسئولان نظام بویی از آن نبرده و یا با آن به شدت غریبه‌اند. حضور روحانی در میان گارد محافظین در مناطق زلزله زده در حالی صورت گرفت که این مقام عالی اجرایی کشور حتی زحمت پیاده شدن از خودرو و شنیدن درد و دل‌های مردم را هم به خود نداد و یا لاریجانی به عنوان نفر اول قوه مققنه تنها به گشت و گذار در میان حلقه‌های ضدشورشی خود بسنده کردند.

,

, ,

البته زلزله‌ی اخیر کرمانشاه در کنار نمایان ساختن اهمال و سهل انکاری دولت در رسیدگی به مردم، چهره‌ی جدید دیگری از مدیریت بحرن را به نمایش گذاشت. در زمانی که زلزله‌ی 7 و 4 دهم ریشتری بخشی از کشور عزیز ایران را دچار حادثه کرد، مسئولین طراز اول کشور به جای رسیدگی به مشکلات مردم عقده‌ گشایی سیاسی را در صدر برنامه‌های خود قرار دادند.

,

در نخستین بازخورد مسکن مهر را که به اذعان مدیر مسکن و شهرسازی کرمانشاه تنها 2 کشته داشته را سیبل اغراض سیاسی قرار دادند و از کنار بیمارستان اسلام آباد غرب و سر پل ذهاب که در چند ماه گذشته توسط وزیر بهداشت به افتتاح رسیده و در جریان زلزله تخریب و تلفات زیادی بر جای گذاشته بود، به راحتی عبور کردند.

,

اساسا این جماعت دغدغه‌ی مردم را ندارند و گرنه اوج غم و آلام مردم را برای شانتاژ رسانه‌ای امیال خود بر نمی گزینند. کشف اموال اهدایی مردم که در انبار برادر یکی از مدیران دولتی دپو شده بود نیز نمود دیگری از ماهی گیری آقایان در آب خون آلود را به تصویر کشید.

,

زلزله هرچند تلخی‌های فراوان از ناملایمات طبیعت و مسئولین بی‌تدبیر و بی‌امید به همراه داشت اما صحنه‌های بدیع و جاودانه از انسانیت را به واسطه‌ی حضور همه جانبه‌ی مردم در کمک به هم‌ نوعان خود به نمایش گذاشت.

,

رویا سلمانی

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه