اخبار داغ

معاون فرهنگی سپاه استان قم؛

اجرای 300 عنوان برنامه در هفته بسیج در استان قم

اجرای 300 عنوان برنامه در هفته بسیج در استان قم
معاون فرهنگی سپاه استان قم گفت: امسال نیز برنامه های هفته بسیج با نام و یاد امام و شهدا و بیش از 300 عنوان توسط اقشار و نواحی اجرا می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اکبر بختیاری معاون فرهنگی سپاه استان قم در گفتگو با خبرنگار قم فردا، در خصوص مهم ترین و شاخص ترین برنامه های هفته بسیج امسال اظهار داشت: امسال نیز برنامه های هفته بسیج با نام و یاد امام و شهدا و بیش از 300 عنوان توسط اقشار و نواحی اجرا می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا، , قم فردا،, قم فردا, قم فردا,

وی افزود: این برنامه ها بیشتر در بحث خدمت رسانی همچون خدمت به مناطق آسیب دیده طرح حجرت، بوستان ها، اردوهای جهادی و کمک رسانی به زلزله زدگان کرمانشاه می باشد.

,

بختیاری ادامه داد: در مباحث فرهنگی و اجتماعی نیز برنامه هایی همچون نشست های روشنگری با موضوعات آسیب های اجتماعی، ویژه برنامه تجمع بسیجیان همزمان با 9 ربیع در مسجد مقدس جمکران و تجدید بیعت با حضرت ولی عصر (عج)، مسابقات فرهنگی و ورزشی بین بسیجان و پایگاه ها، اختتامیه مسابقه فرهنگی هنری مدرسه عشق و همچنین برپایی نمایشگاهی جهت معرفی خدمات بسیج به مردم اجرا می گردد.

,

اعلام روزشمار هفته بسیج سال 96

, اعلام روزشمار هفته بسیج سال 96,

معاون فرهنگی سپاه استان قم روزشمار هفته بسیج امسال را اعلام و اظهار داشت: 29 آبان ماه، روز «بسیج، اقتصاد مقاومتی و سازندگی» همایش طلایه داران سازندگی و تجلیل از فعالان برتر اقتصادی در 30 استان برگزار می شود، همچنین افتتاح طرح های اقتصاد مقاومتی و برپایی نمایشگاه محصولات اقتصاد مقاومتی در سطح استان ها و شهرستان ها  اجرا خواهد شد.

,

وی افزود: 30 آبان ماه هم که به نام «بسیج، محرومیت زدایی و خدمت رسانی» نام گذاری شده است و در این روز همزمان بیش از هزار گروه جهادی به مناطق محروم اعزام می شوند و 4 هزار طرح محرومیت زدایی بسیج در سطح کشور آغاز می شود.

,

بختیاری ادامه داد: 1 آذر ماه نیز به نام «بسیج، اعتلای فرهنگی و اجتماعی» جشنواره مدرسه عشق و رونمایی از تولیدات هنری، جشنواره فضای مجازی بسیج و رونمایی از تولیدات فضای مجازی برگزار می شود و نشست شبکه های روشنگری با موضوع اعتلای فرهنگی و اجتماعی اجرا می گردد.

,

وی بیان داشت: همچنین 2 آذرماه به نام «بسیج، اندیشه ورزی و تولید علم» نام گذاری شده است و در این روز هم اندیشی بسیج حوزه و دانشگاه با نام حوزه ودانشگاه انقلابی صورت می گیرد و همایش جهادگران علم و فناری و گردهمایی سراسری دانشجویان بسیجی با عنوان «انقلابیون جوان» از برنامه های این روز است.

,

بختیاری عنوان داشت: 3 آذرماه هم همزمان با روز جمعه، به نام «بسیج، مسجد محوری وولایتمداری»، برگزاری دعای ندبه سراسری در کل کشور با حضور تمامی بسیجیان استان با محوریت هیئت رزمندگان اسلام، حضور سازمان یافته بسیجیان استان در میعادگاه های نماز جمعه و سخنرانی پیش از خطبه فرماندهان سپاه استان و نواحی مقاومت با موضوع تبیین گزارش عملکرد بسیج و گزارش خدمات اجتماعی بسیج در این روز برگزار می شود.

,

معاون فرهنگی سپاه استان قم ابراز داشت: همایش تبیین گفتمان مقاومت و بسیجیان جهان در روز 4 آذر و به نام «بسیج، دولت مقاومت وا ستکبار ستیزی» تعیین شده است.

,

وی گفت: آخرین روز از هفته بسیج نیز که در 5 آذرماه است با نام «بسیج، جهاد کبیر و علم انقلابی» تجمع بزرگ بسیجیان با عنوان شکوه مقاومت اجرا می شود و گشت محله محور با نام حماسه خدمت وامنیت نیز آغاز می شود.

,

بختیاری در پایان خاطرنشان کرد: پایگاه ها خدمات بسیار زیادی بخصوص در مباحث آسیب های اجتماعی و کاهش آنها همچون مواد مخدر و طلاق، حمایت از خانواده های آسیب دیده و ... انجام می دهند. اما متاسفانه این خدمات به اطلاع مردم نمی رسد که مردم بیشتر در جریان کار بسیج قرار بگیرند که باید این نیز در هفته بسیج اطلاع رسانی شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه