اخبار داغ

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان بن:

اعزام دانش آموزان شهرستان بن به کربلای ایران

اعزام دانش آموزان شهرستان بن به کربلای ایران
فرمانده سپاه بن گفت :دومین کاروان راهیان نور دانش‌آموزی شهرستان بن به مناطق عملیاتی کربلای ایران در منطقه غرب کشور اعزام شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیداصغر موسوی فرمانده سپاه ناحیه شهرستان بن در گفت و گو با خبرنگار زنگ خبر با اشاره به اینکه راهیان نور بستری برای آشنایی دانش آموزان با شجاعت و عظمت رزمندگان و آئینه تمام‌نمای قامت استوار 8 سال دفاع مقدس است، افزود: این اردو، یک حرکت فرهنگی جریان‌ساز و منشأ خیر و برکات بسیار بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرنگار زنگ خبر ,
 
وی بیان داشت : دومین کاروان اردوی راهیان نوربا حضور  200 تن از دانش آموزان دختر متوسطۀ  دوم و فرهنگیان شهرستان بن در قالب چهار دستگاه اتوبوس به اردوی راهیان نور اعزام  شدند.
 
موسوی افزود :با برنامه ریزی های صورت گرفته در این اردو دانش آموزان عزیز از یادمان شهدای کربلای ۵و۴، اروندکنار، فتح المبین و معراج الشهدا بازدید خواهند کرد.
 
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه  بن با اشاره به اینکه هدف از برگزاری اردوهای راهیان نور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است اضافه کرد: اردوهای راهیان نورظرفیت خوبی برای انتقال رشادت ها و از جان گذشتگی رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس به نسل جوان ونوجوان کشوراست.

موسوی  بیان کرد: اجرای برنامه های فرهنگی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در اردوهای راهیان نور جوانان و نوجوانان را در برابر توطئه های دشمنان و جنگ نرم بیمه می کند.

گفتنی است طبق موازین چند سال اخیر اردوهای راهیان نور، اتوبوس های مورد استفاده و مدارک رانندگان آن ها، قبل از حرکت توسط کارشناسان راهنمایی و رانندگی کنترل و مسئولین کاروان نسبت به رعایت موارد ایمنی توجیه شدند.






انتهای پیام/
 
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, ,
, ,
,
, ,
,
,
,
 
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه